صادر کننده مغز پسته _ شرکت بازرگانی شادیز

صادر کننده مغز پسته

صادر کننده مغز پسته _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته تازه و با کیفیت را بصورت عمده به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

صادر کننده مغز پسته

کشور ایران از بزرگترین تولیدکنندگان انواع پسته و مغز پسته در دنیا است پسته های ایرانی مغز بسیار خوش طعم و خوشرنگی دارند که سبب شهرت آنها در بازارهای جهانی شده است شرکت های بازرگانی بسیاری هستند که انواع مغز پسته را بصورت عمده و بسته بندی شده به کشورهای مختلف مانند هند،ترکیه،عراق،امارات،فرانسه،چین،ایتالیا،لبنان،اردن و سوئیس صادر می نمایند عمده مغز پسته از محل تولید آن یعنی استان های کرمان،خراسان یزد و … بصورت مستقیم به کشورهای مختلف صادر می گردد.

مغز پسته نیز مانند پسته به دو نوع مغز پسته گرد و مغز پسته کشیده تقسیم می شود قیمت مغز پسته با توجه به نوع،سایز و رنگ آن محاسبه می شود مغز پسته بصورت های مختلف سالم،لپه،خلال،دندانه و پودر در بازارهای مختلف داخلی و خارجی خرید و فروش می شود.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مغز پسته حاوی انواع مواد مغذی مانند،ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،مس،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند آهن موجود در پسته سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود.

از مغز پسته به طور کلی در صنایع مختلف برای تولید روغن پسته،کره پسته،حلوای پسته،شیرینی و شکلات استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته تازه و درجه یک را بصورت مستقیم از تولید کننده به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید کلیه ی محصولات بصورت کاملا تضمینی و با قیمت مناسب عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادر کننده پستهصادر کننده مغز پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *