صادرکننده پسته ایران به ترکیه

صادرکننده پسته ایران به ترکیه_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

صادرکننده پسته ایران به ترکیه _ ایران و ترکیه روابط سیاسی بسیار خوبی با یکدیگر دارند و همین امر ترکیه را به یکی از مهمترین شرکای تجاری ایران تبدیل کرده و تبادلات زیادی در زمینه انرژی و مواد غذایی دارند. ایران و ترکیه دو کشور همسایه هستند که از دیرباز روابط اقتصادی داشته اند. این دو کشور در زمینه صادرات و واردات فعال بوده اند. صادرات ایران به ترکیه در گذشته وجود داشته و کالاهای متنوعی را شامل می شده است. سطح روابط ایران و ترکیه هر روز در حال افزایش است.

برای خرید پسته از برترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی با ما تماس بگیرید. ما تولید کننده و صادرکننده برتر پسته ایران به ۲۶ کشور جهان هستیم.

صادرکننده پسته ایران به ترکیه

صادرکننده پسته ایران به ترکیه_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

بنادر و شهرهای مختلف ترکیه مرکز خرید و فروش پسته ایران هستند و جالب اینکه مقدار قابل توجهی از این محصول برای صادرات مجدد به کشورهای دیگر استفاده می شود. مناطق آزاد در ترکیه بهترین مسیر برای صادرات محصولات به کشورهایی هستند که ارسال مستقیم محصول به آن ها زمان بر، پرهزینه و از نظر استانداردها و مقررات سختگیرانه تر هستند. به ویژه روابط دیپلماتیک ترکیه با عموم مردم به گونه ای است که از فعالیت های اقتصادی و صادرات آن حمایت می کند.

برای خرید پسته از برترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی با شرکت تجارت پویا(شادیز) تماس بگیرید. ما تولید کننده و صادرکننده برتر پسته ایران به ۲۶ کشور جهان هستیم.

در زمینه پسته ایرانی بهترین نمونه های این محصول با کیفیت صادراتی در استان کرمان و بخشی در استان خراسان تولید می شود. میزان صادرات پسته ایران به ترکیه زیاد است اما این حجم به طور کامل وارد بازار این کشور نمی شود زیرا مالیات بر واردات پسته به ترکیه زیاد است.

صادرات پسته به ترکیه

 

صادرات پسته به ترکیه_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

پسته یکی از محبوب ترین انواع آجیل در جهان است و ایران به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده پسته در جهان شناخته می شود. سالانه مقادیر زیادی پسته به سایر نقاط جهان صادر می شود. صادرات پسته به ترکیه در سال های اخیر رونق گرفته است. ترکیه به دلیل همسایگی و دسترسی و همچنین اقتصاد رو به رشد گردشگری بازار مناسبی برای انواع مواد غذایی است و تجار ایرانی توانسته اند وارد این بازار بزرگ شوند. ترکیه در سال های اخیر برای ترویج کشت پسته سرمایه گذاری کرده و هم اکنون یکی از کشورهای تولید کننده پسته است، اما حجم تولید آن جوابگوی بازار مصرف این کشور نیست و همچنان نیازمند واردات است.

با توجه به همکاری های اقتصادی ترکیه و ایران، صادرات پسته به ترکیه از ایران رشد چشمگیری داشته است. با توجه به کیفیت بالای پسته ایرانی و طعم بسیار مطلوب آن، بسیاری از مشتریان جهانی به دنبال پسته ایرانی هستند و نوع ایرانی را به سایر رقبا ترجیح می دهند.

برای خرید پسته از برترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی با ما تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

پسته

پسته صادراتی ایرانپسته و خشکبار شادیزتولید کنندگان پسته ایرانتولید کننده پسته در ایرانتولیدکننده برتر پسته ایرانشرکت صادر کننده پسته ایرانصادر کنندگان پستهصادر کننده پستهصادر کننده پسته و خشکبارصادرات پسته ایرانیصادرات پسته به ترکیهصادرکننده برتر پسته ایرانصادرکننده پسته ایران به ترکیهفروش پشته در ترکیهکارخانه پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *