فروش عمده انجیر خشک _ آجیل و خشکبار شادیز

فروش عمده انجیر خشک _ آجیل و خشکبار شادیز

فروش عمده انجیر خشک _ آجیل و خشکبار شادیز _ ما انجیر خشک ۱۰۰% طبیعی و سالم ایرانی را که تحت کنترل کیفیت دقیق تولید می شود، به صورت عمده در بازارهای داخلی و بین المللی به فروش می رسانیم.

فروش عمده انجیر خشک _ آجیل و خشکبار شادیز

فروش عمده انجیر خشک _ آجیل و خشکبار شادیز

شرکت تجارت پویا(شادیز) یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان عمده انجیر خشک می باشد. ما در واقع انجیر خشک با کیفیت بالا را با قیمت عمده و مناسب همراه با بسته بندی مناسب تولید و به بسیاری از کشورها صادر می کنیم . اگر می خواهید پیشنهادات شگفت انگیز ما را در مورد قیمت محصول و خدمات تحویل دریافت کنید، با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

خاک و آب و هوای شهرستان استهبان در نزدیکی مرکز شیراز استان فارس برای کاشت بهترین انجیر دنیا بسیار مناسب است. باغات انجیر استهبان به روش دیم کشت می شود و میوه های آن به طور طبیعی آفتاب خشک می شود.

از آنجایی که استان فارس انجیر خشک درجه یک و مرغوب تولید می کند، می توان گفت که تولیدکنندگان انجیر در این استان یکی از بزرگترین و اولین مراکز فروش انجیر خشک هستند. زیرا انجیر خشک مرغوب تولید می کنند و قیمت مناسبی برای آن تعیین می کنند.

شرکت شادیز به عنوان مرکز اصلی تولید و فروش عمده انجیر خشک در ایران ،انجیر خشک اصل، تازه و ارزان را به صورت مستقیم به خریداران در سراسر جهان عرضه می نماید.

تولید کننده انجیر خشک با کیفیت 

تولید کننده انجیر خشک با کیفیت _ شرکت تجارت پویا(شادیز)

انجیر خشک طبیعی نام تنقلاتی است که فاقد هرگونه افزودنی بوده و به عنوان یک محصول سالم و طبیعی برای کودکان و سایر افراد دارای خواص فراوانی است.

تولید کننده انجیر خشک مرغوب این محصول را تولید و توزیع می کند. انجیر خشک در جعبه های محکم تولید و در وزن های مختلف به فروش می رسد. این مرکز به عنوان برترین تولید کننده انجیر خشک مرغوب ایران، مشتریان زیادی را در داخل و خارج از کشور جذب کرده است.

قیمت عمده انجیر خشک

قیمت عمده انجیر خشک_ شرکت خشکبار شادیز

همانطور که گفته شد انجیر خشک از جمله تنقلات مفید، خوش طعم و پرطرفدار است که با کیفیت و حجم متفاوت تهیه و توزیع می شود. قیمت عمده انجیر خشک به چند نکته بستگی دارد که مهمترین آن کیفیت انجیر مصرفی است که تاثیر مستقیمی بر قیمت دارد. مسائل دیگری هم بر قیمت انجیر از جمله نحوه خشک کردن و نگهداری تاثیر دارد.

انجیر خشک در سایز ها و رنگ های مختلف به فروش می رسد که معمولاً انواع مختلف انجیر کوچک و بزرگ است و در رنگ های قهوه ای روشن یا قهوه ای تیره موجود است. انجیر خشک انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است.

انجیر خشک به طور معمول به سه دسته تقسیم می شود:

− انجیر خشک ( درجه یک ) دهان باز بوده و سفید یا زرد خواهد بود.

− انجیر خشک خندان بزرگتر از انجیر ذکر شده و دهان باز است که به رنگ سفید و زرد نیز می باشد.

− در نهایت به انجیر خشک معمولی می رسیم که کیفیت پایین تری نسبت به سایر انجیرهای خشک دارد و به عنوان اقتصادی ترین نوع انجیر خشک شناخته می شوند.

شرکت تجارت پویا(شادیز) شما را به خرید بهترین انجیر خشک ایرانی در گریدهای مختلف دعوت می کند. برای خرید محصول و دریافت قیمت ها می توانید با واحد فروش و بازرگانی این مجموعه در ارتباط باشید.

⇐ تماس با ما

 

 

 

انجیر خشک

انجیر خشک ارگانیکانجیر خشک ایرانیانجیر خشک با کیفیتانجیر خشک شادیزانواع انجیر خشکتامین کننده انجیر خشکتولید کننده انجیر خشکتولید کننده انجیر خشک در ایرانتولید کننده انجیر خشک صادراتیتولید و صادرات انجیر خشکتولیدکنندگان انجیر در ایرانخرید آنلاین انجیر خشکخرید انجیر خشک استهبانخرید انجیر خشک درجه یکخرید عمده انجیر خشکخواص انجیر خشکشرکت آجیل و خشکبار شادیزشرکت تولید کننده انجیر خشکصادر کننده انجیر خشک ایرانیعرضه کننده انجیر خشکفروش انجیر خشکفروش انجیر خشک استهبانفروش انجیر خشک صادراتیفروش انجیر خشک فارسفروش عمده انجیر خشکفروشنده انجیر خشکقیمت انجیر خشک صادراتیقیمت روز انجیر خشکقیمت عمده انجیر خشکمراکز فروش انجیر خشکمرکز فروش انجیر خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *