انواع پسته برای صادرات _شرکت خشکبار شادیز

انواع پسته برای صادرات

انواع پسته برای صادرات _شرکت خشکبار شادیز عرضه کننده انواع پسته درجه یک و صادراتی در ایران می باشد پسته از مهم ترین اقام صادراتی کشور ایران است.

انواع پسته برای صادرات

انواع پسته مرغوب و صادراتی ایران شامل پسته اکبری،پسته احمدآقایی،پسته کله قوچی،پسته بادامی و پسته فندقی است که هر یک بصورت مغز و یا با پوست به کشورهای مختلف صادر می گردد.در این مطلب به معرفی کوتاهی از هر یک از انواع پسته می پردازیم.

پسته اکبری ظاهری کشیده و بسیار بلند دارد و بیشترین سطح زیر کشت آن متعلق به استان کرمان می باشد این پسته انس پایینی دارد و در سایز های ۱۸ تا۳۰ در بازار موجود می باشد پسته اکبری از گرانترین پسته های صادراتی است.

پسته کله قوچی ظاهری گرد دارد و از درشت ترین و خوش طعم ترین پسته های ایرانی به شمار می رود بیشترین میزان تولید این پسته در استان کرمان،یزد و خراسان است انس این پسته پایین است و از انس ۱۸ تا ۳۲ در بازارهای سراسر کشور موجود می باشد.

پسته فندقی از مقرون به صرفه ترین پسته های ایرانی است و ظاهری گرد و ریز دارد این پسته در استان های کرمان،یزد،خراسان،سمنان ،قزوین و.. کشت می شود انس پسته فندقی بالا است و از انس ۲۴ تا ۴۲ در بازار موجود می باشد.

پسته احمد آقایی از انواع پسته های کشیده است و بیشترین حجم از آن در کرمان و یزد تولید می شود این پسته در انس های ۲۲ تا ۳۴ در بازار موجود می باشد.

پسته بادامی ظاهری شبیه به بادام دارد و کشیده است بیشترین حجم از این پسته در خراسان و مابقی در استان کرمان و یزد تولید می گردد و در انس های۲۴ تا ۳۸ در بازار موجود می باشد

شرکت خشکبار شادیز تامین کننده انواع پسته صادراتی بصورت عمده و خام در ایران می باشد کلیه ی محصولات بصورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می گردد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت پسته از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

انواع پسته برای صادراتانواع پسته صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *