ایران بزرگترین صادرکننده پسته – شادیز

ایران بزرگترین صادرکننده پسته - شادیز

ایران بزرگترین صادرکننده پسته – شادیز/ مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز، یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش و صادرات انواع پسته صادراتی در ایران است.

برای خرید پسته و فرآورده های جانبی آن با کیفیت و قیمت مناسب لازم است تا با تولید کنندگان اصلی ارتباط برقرار گردد.
در این راستا گروه بازرگانی تجارت پویا( برند شادیز)، از صادر کننده های معتبر انواع پسته ایرانی، آماده ارائه بهترین محصولات به تجار و بازرگانان سراسر جهان می باشد.

ایران بزرگترین صادرکننده پسته – شادیز

ایران بزرگترین صادرکننده پسته - شادیز

ایران بزرگترین صادرکننده پسته – شادیز/ ایران بزرگترین صادرکننده پسته و مغز پسته در جهان است. به طور متوسط ​​۶۰ تا ۷۰ درصد از کل صادرات مغز پسته جهان را به خود اختصاص می دهد.

پسته معروف ترین و شناخته شده ترین آجیل ایرانی در جهان است. پسته پس از فرآورده های نفتی مهم ترین محصول صادراتی ایران است. پسته تولید شده در ایران علاوه بر طعم خوب دارای تنوع بسیار زیادی است که باعث شهرت آن شده است. پسته توسط بازرگانان و شرکت های بازرگانی به صورت خام یا فرآوری شده به کشورهای مختلف اروپایی، کشورهای عربی و کشورهای آسیایی صادر می شود.

حجم صادرات پسته ایران

حجم صادرات پسته ایران _ شرکت شادیز

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: از ۲۲۰ هزار تن پسته تولیدی حدود ۵۵ هزار تن در داخل مصرف می شود و مابقی باید صادر شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ۲۲۰ هزار تن پسته تولید شده است، گفت: سال خوبی از نظر تولید محصول داشتیم که باعث شد کمبود پسته در کشور نداشته باشیم.

صادرات پسته ایران و مراحل آن

پسته محصولی با ارزش صادراتی است که مشتریان خاص خود را در کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی دارد. صادرات پسته به اروپا، صادرات پسته به ترکیه، صادرات پسته به گرجستان، صادرات پسته به عراق، صادرات پسته به چین، صادرات پسته به قطر، صادرات پسته به امارات، صادرات پسته به روسیه از مهم ترین مقاصد صادراتی کشور هستند. پسته ایرانی.

مراحل صادرات پسته:

مراحل صادرات پسته: _ شادیز
تامین محصول

قبل از شروع فعالیت صادراتی پسته ایران باید مطالعات متعددی توسط تجار انجام شود.

اطلاعات دقیق مشتریان در کشورهای مقصد، نوع پسته مورد نظر این مشتریان، شرایط گمرکی کشورهای واردکننده و همچنین استانداردهای غذایی و بهداشتی کشور واردکننده جهت صادرات بهترین پسته ایران باید به دست آید.

به عنوان مثال برخی از کشورهای اروپایی فقط برای پسته با آفلاتوکسین پایین مجوز واردات صادر می کنند.

بسته بندی پسته

بسته بندی پسته_ شرکت بازرگانی تجارت پویا شادیز

پس از اتمام مرحله عرضه محصول، نوبت به بسته بندی آن می رسد. در بسته بندی و صادرات پسته ایرانی مواردی مانند نوع پسته و مشخصات تولید آن، شرکت تولید کننده، شرکت صادرکننده، شرکت واردکننده و مواردی از این دست باید درج شود تا خریداران بتوانند با اطلاعات کامل پسته ایرانی را خریداری کنند. کیفیت بالای پسته صادراتی و نوع بسته بندی آن بسیار حائز اهمیت است زیرا باعث جلب مشتریان بیشتر و افزایش اعتبار برند تولید کننده و صادرکننده می شود.

اخذ مدارک استاندارد برای پسته ایرانی

در صادرات پسته ایران باید استانداردهای لازم قبل از ورود محصول به گمرک رعایت شود. این استانداردها علاوه بر تایید اداره استاندارد باید کلیه تاییدیه های مورد نیاز برای واردات خشکبار در کشورهای مقصد را نیز اخذ کنند. به ویژه در کشورهای اروپایی، محصولات صادراتی به این کشورها نیاز به اخذ کلیه آزمایشات و گواهینامه های معتبر از نظر سلامت و ایمنی مواد غذایی و یا در موارد خاص، تاییدیه های سازمان غذا و داروی کشورهای مقصد دارند. تمامی این مراحل باید قبل از اظهار کالا به گمرک انجام شود. لازم به ذکر است انجام مراحل آزمایشگاهی و اخذ تاییدیه در خصوص میزان آفلاتوکسین در پسته صادراتی تا حدودی زمان بر است.

ارائه پسته به گمرک

ایران بزرگترین صادرکننده پسته - شادیز

پس از انجام مراحل فوق، محصولات صادراتی باید به گمرک شهرستان های محل تولید محصول ارائه و مدارک مربوطه از قبیل اظهارنامه نوع کالا، وزن کالا، مشخصات کالا و فاکتور محصول تکمیل شود.

اخذ گواهی سلامت پسته در گمرک

 

در گمرکات کشور، اداره استاندارد شرکت های صادرکننده خشکبار به ویژه در مراحل صادرات پسته ایرانی را ملزم به رعایت استانداردها، اخذ و ارائه گواهی تایید استاندارد کرده است. در صورتی که محصولات به صورت فله و بدون برند باشد یا محصول شرکت صادراتی به ثبت نرسیده باشد یا استانداردهای لازم اخذ نشده باشد، گمرک از محصولات صادراتی نمونه گرفته و آزمایشات آزمایشگاهی می گیرد و در صورت تایید، گواهی بهداشت گیاهی و بهداشت مواد غذایی صادر می شود و پس از اتمام این مرحله گواهی ترخیص کالا از گمرک صادر می شود.

تحویل پسته صادراتی به شرکت حمل و نقل

تحویل پسته صادراتی به شرکت حمل و نقل_ شادیز

پس از تکمیل مدارک و انجام مراحل گمرکی باید بارنامه مورد نظر در خصوص صادرات پسته ایران تهیه شود. در این مرحله شرکت های صادرکننده با شرکت های حمل و نقل قرارداد می بندند و مراحل انجام کار را به صورت گام به گام به آنها اطلاع می دهند و شرکت های حمل و نقل نیز مراحل انجام کار را به مشتریان اعلام می کنند.

شرکت حمل و نقل باید قبل از بارگیری پسته ایرانی در حجم بالا، کانتینر، واگن یا تریلر کامیون را تا حد امکان تمیز و ضدعفونی کند.

توجه داشته باشید که در صادرات پسته ایرانی نیازی به ظروف یخچال دار نیست اما در مورد سایر محصولات خشکبار باید هماهنگی های لازم با صادرکننده انجام شود.

دریافت بارنامه و تسویه حساب

در صادرات پسته ایران مرسوم است که همزمان با ارائه پیش نویس بارنامه (مشخصات محموله، مشخصات کشور مقصد و گیرنده) درصدی از مبلغ معامله توسط فروشنده دریافت می شود که نشان دهنده زمان تحویل است. محموله به یک حمل و نقل بین المللی.

در متداول ترین روش بیست درصد مبلغ پیش پرداخت و هشتاد درصد مابقی با ارائه همان تصویر بارنامه پرداخت می شود.

شرکت های حمل و نقل باید پس از بارگیری، اصل بارنامه را به همراه سایر مدارک لازم جهت ترخیص پسته صادراتی ایران در اختیار مشتری قرار دهند.

دریافت مابقی مدارک و گواهی مبدا صادرات پسته

دریافت مابقی مدارک و گواهی مبدا صادرات پسته_ شرکت صادرات پسته

شرکت حمل و نقل می تواند با دریافت سایر اسناد گمرکی و تایید بارنامه از گمرک و فروشنده، گواهی مبدا صادرات پسته ایران را از اتاق بازرگانی اخذ کند. در این صورت مدارک تکمیل و آماده ارسال به کشور مقصد و ترخیص می باشد.

شرکت تجارت پویا ( شادیز)؛ یکی از بزرگترین شرکت های صادر کننده پسته و فرآورده های آن به کشورهای اروپایی و عربی است و همواره فعالیت خود را در دنیا گسترش می دهد و به بازارهای مختلف خارجی دسترسی دارد.

برای خرید مستقیم انواع پسته با قیمت های منصفانه با توجه به کیفیت محصول می توانید با واحد فروش شرکت شادیز ارتباط برقرار نمایید. تا اطلاعات کامل تری در خصوص محصولات موجود در اختیار شما قرار داده شود.

⇐ تماس با ما

پسته

اخذ گواهی سلامت پستهاستاندارد های پسته ایرانانواع پسته صادراتیایران بزرگترین صادرکننده پستهبازرگانی خشکبار و پسته شادیزبزرگترین شرکت صادر کننده پستهبزرگترین صادر کننده پستهبسته بندی پستهپسته ایرانپسته ایرانیپسته صادراتی شادیزتامین پستهتامین پسته صادرتیتامین عمده پستهتامین کننده پسته ایرانیتولید کننده پسته در ایرانتولیدی پسته شادیزخرید پسته ایرانیخرید پسته صادراتیشرکت صادرات پستهصادر کننده پسته ایرانصادر کننده پسته در ایرانصادرات پسته از ایرانصادرات پسته ایرانصادرات پسته ایرانیصادرات پسته به کشورهای آسیاییصادرات پسته به کشورهای عربیصادرت پسته به کشورهای اروپاییفروش عمده پستهفروش و صادرات پستهواردات پسته از ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *