صادرکنندگان خرما در ایران | شرکت تجارت پویا (شادیز)

صادرکنندگان خرما در ایران | شرکت تجارت پویا (شادیز)

صادرکنندگان خرما در ایران | شرکت تجارت پویا (شادیز)، مجموعه تولیدی تجارت پویا (برند شادیز) به عنوان یکی از فعالان عرصه فروش و صادرات خرمای ایرانی شناخته می شود. کارخانه های تولیدی این مجموعه در استان کرمان به عنوان قطب تولید خرما فعالیت می کنند.

صادرکنندگان خرما در ایران | شرکت تجارت پویا (شادیز)

شادیز؛ برترین صادرکننده خرما در ایران است. ناگفته نماند که خاورمیانه زادگاه انواع خرما است.

اطراف خلیج فارس محیطی ایده آل برای کاشت انواع خرما دارد. خرمای مضافتی، زاهدی، پیارم، کبکاب، برهی، حلاوی و مدجول از معروف ترین و پرفروش ترین خرمای ایران هستند.

ایران که یکی از تامین کنندگان عمده خرمای ایرانی است، در بین سه کشور برتر دنیا قرار دارد و به دلیل آب و هوای مناسب (گرم و مرطوب) در جنوب کشور، همه ساله خرمای ایرانی را به مقدار زیاد تولید و صادر می کند.

آلمان، انگلستان، چین، فرانسه، هند، روسیه، مالزی، کانادا، دانمارک، سوئد، اوکراین، ژاپن و بسیاری دیگر از کشورهای واردکننده خرما از ایران هستند.

کرمان، هرمزگان، بلوچستان، بوشهر، خوزستان و فارس استان هایی هستند که بیشترین تولید سالانه خرمای ایران را دارند و همگی در نزدیکی خلیج فارس قرار دارند. بم یکی از شهرهای کرمان است که محبوب ترین نوع خرمای ایران یعنی مضافتی را تولید می کند.

برای مشاوره رایگان، ثبت سفارش و پاسخگویی به سوالات

با شرکت شادیز تماس بگیرید.

صادرکنندگان خرما در ایران | شرکت تجارت پویا (شادیز)

آنچه خرمای ایران را متمایز می کند کیفیت با قیمت مناسب برای صادرکنندگان و واردکنندگان خرما، خریداران عمده، توزیع کنندگان و سایرین است.

ما اینجا در شادیز با سیستم مرتب سازی حرفه ای و تیم متعهد خود، سطوح مختلف کیفیت را برای بخش های مختلف بازار ارائه می دهیم و این باعث شده است که یک تامین کننده برتر خرما در ایران باشیم.

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا خرمای ایرانی با کیفیت و مناسب با بازار هدف شما را در اختیار شما قرار دهیم زیرا معتقدیم جلب رضایت شما و متعهد ماندن به سفارش شما تا آخرین لحظه کار ماست.

واردات خرما از ایران انتخاب عاقلانه ای خواهد بود زیرا این کشور غنی از خرما است.

شادیز از شرکت های صادرات خشکبار متمایز است زیرا سایر عرضه کنندگان خرمای ایرانی فقط یک یا دو نوع را صادر می کنند. این در حالی است که ما انواع خرمای ایران را در هر مسافتی صادر می کنیم.

چه نوع خرمایی از ایران صادرات می شود؟

چه نوع خرمایی از ایران صادرات می شود؟ _ بازرگانی شادیز

خرمای ایرانی جزو بهترین های دنیاست. خرمای ایرانی را می توان به انواع مختلفی از جمله پیاروم، سایر، مضافتی، زاهدی، کبکاب، رطب، ربی، کلوته و شاهانی طبقه بندی کرد.

ایران یکی از رقابتی ترین کشورها در بازار میوه خرما است زیرا خرمای منحصر به فرد تولید می کند. به عبارت دیگر ما تولیدکننده ای هستیم که اکثر کشورها از آن خرما وارد می کنند.

شرکت شادیز، یکی از صادرکنندگان پیشرو خرما در ایران با بهترین قیمت در بازار است و در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب کند.

کدام کشورها بهترین خرما را تولید می کنند؟

کدام کشورها بهترین خرما را تولید می کنند؟

تولید خرما:

۱) مصر ۱۵۹۴۰۳۲ تن

۲) عربستان سعودی ۱, ξ۱۰,۰۱۵ تن

۳) ایران ۱۲۲۵ ξ۴۹ تن

۴) الجزایر ۱۱۳۱۶۰۵ تن

روزی چند عدد خرما بخوریم؟

روزی چند عدد خرما بخوریم؟_ َرکت تجارت پویا(شادیز)

برای دریافت تمام مواد مغذی ضروری از خرما، خوردن ۱۰۰ گرم در روز یا یک مشت ایده آل است.

کدام کشورها خرما وارد می کنند؟

کدام کشورها خرما وارد می کنند؟_ شرکت تجارت پویا ( شادیز)

  • هند ۳۶۲۲۰۸.۹۱ تن
  • فرانسه ۵۰,۴۷۶.۹۹ تن
  • آلمان ۲۸۷۹۵.۳۲ تن
  • پاکستان ۲۷۰۳۲.۷۹ تن
  • UK 25,061.42 تن
  • و …

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مدیریت فروش و صادرات گروه خشکبار شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

خرما

تامین خرمای عمدهتامین کننده خرماتامین کننده عمده خرمای ایرانیتولید خرما در ایرانتولید کنندگان خرماتولید کنندگان خرمای ایرانیخرمای ایرانیخرمای بمخرمای شادیزخرمای صادراتی ایرانخرمای کرمانخرید انواع خرماخرید خرمای بمخرید خرمای پیارمخرید خرمای زاهدیخرید خرمای سایرخرید خرمای مضافتیخرید عمده خرماشرکت تجارت پویاصادر کنندگان خرما در ایرانصادر کنندگان خرمای ایرانصادر کننده خرمای ایرانیصادرات خرماصادرات خرما از ایرانصادرات خرما به آلمانصادرات خرما به پاکستانصادرات خرما به هندصادرکنندگان خرماضرکت صادر کننده خرماعرضه خرماعرضه کننده خرمافروش خرمای ایرانیفروش و صادرات خرمافروشنده خرماکشورهای وارد کننده خرماوارد کنندگان خرمای ایرانواردات خرما از ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *