تولید کننده پسته ایران | فروشنده پسته

تولید کننده پسته ایران | فروشنده پسته

تولید کننده پسته ایران | فروشنده پسته _ مزرعه و کارخانه پسته ahndc متعلق به شرکت بازرگانی پویا در استان کرمان در زمینه کشت و فرآوری پسته فعالیت می کند. ما پس از تلاش های فراوان به یکی از تولیدکنندگان پسته ارگانیک در ایران تبدیل شده ایم. در مجموع ظرفیت فرآوری سالانه را به ۶۰۰۰ تن پسته تازه رساندیم.

تولید کننده پسته ایران | فروشنده پسته

تولید پسته در سال های اخیر به دلیل استقبال زیاد مردم جهان افزایش یافته است. اکثر شرکت های تولیدی در ایران این محصول را با درجه های کیفی متنوع به صورت عمده و یا بسته بندی های مختلف در بازار به فروش می رسانند. بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در شهرهای جنوبی کشورمان قرار دارند. آیا می دانید پسته به کدام کشورهای دنیا وارد می شود؟ نحوه خرید انواع پسته در سایزهای مختلف در بازار چگونه است؟ پسته تازه چه فوایدی برای بدن انسان دارد؟ برندهای معروف تولید کننده این محصولات در ایران چه کسانی هستند؟

قیمت پسته بر اساس نوع، کیفیت، برند تولید کننده، عرضه و تقاضا، سایز(کوچک یا بزرگ)، واردات و صادرات و بسیاری از عوامل مهم دیگر که بر قیمت گذاری آن تأثیر می گذارد، متفاوت است. برای اطلاع از لیست قیمت روز این نمونه ها در ایران می توانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش تماس گرفته و از تمامی این نرخ ها به همراه ویژگی های آن ها مطلع شوید. در سال های اخیر با توجه به افزایش خرید این محصولات، قیمت آنها در بازار تغییر کرده است.

کشورهای تولید کننده پسته

کشورهای تولید کننده پسته _ شرکت تجارت پویا( برند شادیز)

پسته ایران یکی از بهترین پسته های دنیاست. پس از اینکه کشورمان در رتبه اول تولید این محصول در جهان قرار دارد، کشورهایی مانند آمریکا، ترکیه، چین، سوریه و سایر کشورهای جهان در رتبه های بعدی قرار دارند. با این تفاسیر به دلیل اینکه محصولات تولید شده در ایران کیفیت بالاتر و طعم منحصر به فردی دارند در سراسر دنیا شناخته شده هستند.

برخی از کشورهای تولید کننده این محصول نیز ترجیح می دهند نمونه های ایرانی را به صورت تازه و فرآوری شده وارد کنند. با توجه به تقاضای زیاد مردم برای این مواد غذایی با ارزش و مغذی، تولید در این زمینه در دنیا افزایش یافته است. شرکت تجارت پویا( شادیز) در ایران چند سالی است که به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان پسته شناخته می شود.

انواع پسته صادراتی در بازارهای جهانی

انواع پسته صادراتی در بازارهای جهانی_ شرکت شادیز

پسته صادراتی یکی از بهترین محصولاتی است که در بازارهای جهانی به فروش می رسد. پسته ایرانی یکی از انواع این نمونه های صادراتی است که اکثر باغداران ایرانی آن را با کیفیت بالا تولید می کنند و با قیمت مناسب به سراسر جهان صادر می کنند. با توجه به اینکه خرید این محصولات در خارج از ایران به صورت عمده و بسته بندی افزایش یافته است، واردات آن از ایران نیز افزایش یافته است. این امر موجب رونق بیشتر تولید ملی در این حوزه شده است.

تولید کننده پسته ایرانی

تولید کننده پسته ایرانی_ :کارخانه شادیز

پسته در مناطق مختلف ایران از نظر کیفیت، طعم، رنگ مغز، درشتی، ریزی، تیرگی، روشنی و رنگ پوست به نام های مختلفی شناخته می شود. در کنار این ویژگی ها، محل تولید پسته نیز از نظر کیفیت بر قیمت این خشکبار تاثیرگذار است. از مهمترین ارقام مورد استفاده برای صادرات می توان به ارقام کله قوچی، فندقی، اکبری، احمد آقایی و بادامی اشاره کرد.

برای واردات و خرید پسته از تولید کننده و همکاری با صادرکننده ایرانی با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما علاوه بر راهنمایی، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

⇐ تماس با ما

پسته

بازرگانی پسته شادیزپسته صادراتی ایرانتولید انواع پسته ایرانیتولید پسته در ایرانتولید کننده پستهتولید کننده پسته ایرانیتولید کننده پسته در ایرانتولید کننده و فروشنده پستهتولید و فروش پستهتولیدی پسته شادیزخرید پسته از تولید کنندهشرکت تجارت پویا( شادیز)شرکت تولید کننده پستهصادر کننده پستهفروش پستهفروش پسته ایرانیفروش عمده پسته صادراتیفروشنده پستهفروشنده پسته ایرانیکارخانه پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *