تامین کننده گردو سوزنی _ شرکت بازرگانی شادیز

تامین کننده گردو سوزنی

وینت تامین کننده گردو سوزنی _ شرکت بازرگانی شادیز گردو سوزنی درجه یک ایرانی را بصورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب برای مشتریان عزیز تامین می نماید.

تامین کننده گردو سوزنی

گردو سوزنی یکی از انواع گردوهای ایرانی است مغز این گردو بر خلاف گردوی کاغذی به سختی از پوسته چوبی آن خارج می شود درون پوست قهوه ای رنگ این گردو برآمدگی ها و تو رفتگی های متعددی وجود دارد که سبب گیر کردن مغز گردو درون آن و شکسته شدن آن می شود مغز این گردو را باید با استفاده از وسیله های نوک تیز مانند سوزن بیرون آورد به همین دلیل قیمت گردو سوزنی از دیگر انواع گردو پایین تر است البته پایین بودن قیمت آن دلیل بر بی کیفیتی مغز آن نیست مغز گردو سوزنی مانند دیگز انواع گردوی ایرانی طعم بسیار خوب و درصد چربی بالایی دارد.

تنها راه تشخیص گردوی سوزنی از سایر گردوها شکستن آن است وجود برآمدگی های متعدد درون پوست گردو نشان دهنده سوزنی بودن نوع آن است بسیاری از فروشندگان با سو استفاده از عدم آکاهی مشتریان ،گردوهای سوزنی را بجای گردوهای مرغوب با قیمت بسیار بالایی به خریداران می فروشند پس در هنگام خرید گردو به نوع آن دقت نمایید.

گردو از مغذی ترین انواع خشکبارهای ایرانی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود مغز گردوی ایرانی طعم خوب،چربی فراوان و خواص مغذی فراوانی دارد گردو از مغزهایی است که از آن بصورت خام در آجیل و در تهیه انواع پلوها و خورشت ها استفاده می شود.

مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

بازرگانی شادیز عمده گردوی سوزنی را با توجه به نیاز مشتریان بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو سوزنی

تامین کننده گردو سوزنیتامین گردو سوزنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *