فروش مغز پسته دامغان _ شرکت خشکبار شادیز

فروش مغز پسته دامغان

فروش مغز پسته دامغان _ شرکت خشکبار شادیز انواع مغز پسته دامغان را جهت مصارف مختلف بصورت عمده با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می رساند.

فروش مغز پسته دامغان

پسته دامغان یکی از مرغوبترین و خوش طعم ترین انواع پسته ی تولید شده در ایران می باشد که علاوه بر طعم خوب و ظاهر زیبا،مغز ترد و سبز رنگی دارد که سبب محبوبیت آن در بین مصرف کنندگان شده است انواع پسته های تجاری نظیر پسته احمد آقایی،پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته شاه پسند و فندقی در این منطقه تولید می گردد و بصورت مغز و با پوست به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر می گردد.

مغز پسته دامغان نیز با درجه های کیفی متفاوت در بازارهای کشور خرید و فروش می شود مغز پسته را با توجه به رنگ و درجه کیفی آت تقسیم بندی می کنند مغز پسته با رنگ سبز تیره مرغوبترین نوع آن است که قیمت بالایی دارد از مغز پسته بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و دسرها استفاده می شود.

پسته خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مغز پسته منبع خوبی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند مس،آهن،کلسیم،فیبر،پتاسیم،منیزیم و روی است . مصرف پسته سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف مانند سرطان می شود آهن موجود در پسته سبب خونسازی ذر بدن و درمان کم خونی می شود خوردن پسته به بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن مانند قلب و مغز نیز کمک فراوانی می کند.

شرکت خشکبار شادیز انواع پسته و مغز پسته تازه و خوش طعم دامغان را بصورت عمده به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین کسب اطلاعات بیشتر پیرامون سایر خدمات و محصولات شادیز از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

فروش مغز پستهفروش مغز پسته دامغانمغز پسته دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *