تامین کننده بادام کاغذی _شرکت بازرگانی شادیز

تامین کننده بادام کاغذی

تامین کننده بادام کاغذی _شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام کاغذی ایرانی و خارجی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

تامین کننده بادام کاغذی

بادام کاغذی از پر طرفدارترین و محبوب ترین انواع بادام درختی است که از آن بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و یا به عنوان تنقلات استفاده می شود مغز این بادام بسیار خوش طعم و نرم است هم چنین خاصیت سیرکنندگی بالایی دارد بادام کاغذی گزینه مناسبی برای میان وعده برای کودکان و بزرگسالان و هم چنین جایگزین خوبی برای میان وعده های ناسالم مانند پفک و چیپس است.

بادام پوست کاغذی به بادام منقا،بادام محب و بادام سفید نیز معروف است بادام کاغذی نمونه ای لوکس از بادام های درختی است و برای صادرات بصورت عمده و هم چنین برای مشتریان لوکس پسند بسیار مناسب می باشد.

این بادام خواص تغذیه ای و درمانی بالایی دارد و سرشاز از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند کلسیم،آهن،پتاسیم،فیبر،منیزیم و فسفر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

علاوه بر کیفیت بالا این بادام قیمت مناسب و متعادلی دارد که سبب افزایش میزان عرضه و تقاضای آن شده است میزان مغز به پوست بادام کاغذی بسیار بالا است درصد مغز این بادام از بادام سنگی و بادام مامایی نیز بیشتر است.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین انواع بادام کاغذی را بصورت عمده و خام به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید. شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به شما عزیزان می باشد.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

تامین بادام کاغذیتامین کننده بادامتامین کننده بادام کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *