خرید بادام مامایی عمده شهرکرد _ خشکبار شادیز

خرید بادام مامایی عمده شهرکرد

خرید بادام مامایی عمده شهرکرد _ خشکبار شادیز بادام مامایی عمده تولید شده در شهرکرد را بصورت مستقیم از تولیدکننده در اختیار خریداران قرار می دهد.

خرید بادام مامایی عمده شهرکرد

بادام مامایی از مرغوبترین بادام های ایرانی است که تنها در استان چهارمحال بختیاری و در نواحی حاشیه زاینده رود کشت می شود شهرکرد به عنوان مرکز این استان قطب مهم تولید و فروش بادام مامایی در ایران است بادام مامایی پوست ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود مغز بادام مامایی رنگ روشن و طعم شیرینی  دارد از مغز بادام مامایی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود بادام مامایی چربی بسیار فراوانی دارد به همین منظور از آن در تولید صابون نیز استفاده می شود.

از بادام مامایی بیشتر جهت صادرات به کشورهای خارجی مانند کشور هند،ترکیه،روسیه و دیگر کشورهای خارجی استفاده می شود کشور هند بزرگترین خریدار بادام مامایی ایران است.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد آب و هوا و خاک مناسب استان چهارمحال بختیاری سبب تولید بادام مامایی با کیفیت بسیار بالا در ایران شده است بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد.

بادام مامایی خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مصرف بادام مامایی سبب استحکام استخوان ها و پیشگیری از پوکی استخوان ها می شود بادام مامایی نیروی جنسی را تقویت می کند ویتامین های موجود در بادام مامایی باعث تقویت پوست و مو می شود.

مجموعه خشکبار شادیز عمده بادام مامایی شهرکرد را به خریداران عزیز عرضه می نماید کلیه ی محصولات بصورت خام با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی عمده شهرکردخرید بادام مامایی شهرکردخرید بادام مامایی عمدهخرید عمده بادام شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *