خرید بادام سنگی صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز

خرید بادام سنگی صادراتی

خرید بادام سنگی صادراتی _ شرکت خشکبار شادیز عمده بادام سنگی صادراتی را بصورت مستقیم از تولید کننده به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

خرید بادام سنگی صادراتی

بادام سنگی یکی از متداول ترین انواع بادام درختی در ایران است درخت این بادام به دلیل سازگاری و مقاومت بالا در برابر کم آبی در بیشتر نقاط ایران بصورت عمده کشت می شود بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست چوبی بسیار سفتی دارد و به سختی شکسته می شود مغز این بادام طعم شیرین و میزان چربی بالایی دارد درصد چربی بادام سنگی از دیگر انواع بادام بیشتر است.

از مغز بادام سنگی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود علاوه بر مصارف خوراکی از بادام سنگی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود بادام سنگی هم چنین قیمت بسیار مناسب و پایین تری نسبت به سایر انواع بادام مانند بادام کاغذی و بادام مامایی دارد.

بیشترین سطح زیر کشت بادام سنگی در ایران متعلق به استان فارس و چهارمحال بختیاری است و با کیفیت ترین بادام سنگی در این دو استان تولید می گردد بادام سنگی میزان تقاضای بالایی خصوصا در بین تجار دارد صادرات بادام سنگی از تجارت های پر سود می باشد زیرا در کمتر کشوری بادام درختی بصورت عمده کشت می شود و از طرفی قیمت بادام ایرانی سبب ترغیب مشتریان خارجی به خرید آن می شود.

بادام سنگی صادراتی یکدست می باشد و کیفیت بالایی دارد شرکت خشکبار شادیز بادام سنگی تازه و درجه یک را بصورت مستقیم از تولید کننده اصلی و بدون واسطه به مشتریان و تجار عزیز ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی صادراتیخرید بادام سنگیخرید بادام سنگی صادراتیخرید بادام صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *