خرید گردو کاغذی ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

خرید گردو کاغذی ایرانی

خرید گردو کاغذی ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی کاغذی ایرانی را بصورت عمده با قیمت مناسب به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

خرید گردو کاغذی ایرانی

گردوی کاغذی از پر طرفدارترین انواع گردوی ایرانی است که میزان عرضه و تقاضای بالایی دارد گردوی پوست کاغذی به گردویی می گویند که پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی شکسته می شود مغز این گردو بسیار درشت است و به راحتی از پوست آن جدا می شود.

گردوی کاغذی ظاهری بیضی مانند و مغز خوش طعم و سفیدی دارد این نوع گردو نیز با درجه های کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود گردوی کاغذی در نقاط مختلف ایران بصورت عمده کشت می شود و بصورت مغز و با پوست در بازار به فروش می رسد.

مغز گردو حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند به همین دلیل به مغز گردو غذای مغز نیز می گویند مغز گردو از پرچرب ترین مغزهای خوراکی است که از روغن آن جهت مصارف مختلف خوراکی و موضعی استفاده می شود چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند.

از گردو علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود گردو از پر مصرف ترین انواع خشکبار در ایران است به همین دلیل بازار پر رونقی دارد .

شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین گردوی پوست کاغذی و با کیفیت ایرانی را بصورت مستقیم از باغدار با قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردو کاغذیخرید گردو کاغذی ایرانیگردو کاغذی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *