مغز بادام مامایی برای صادرات _ بازرگانی شادیز

مغز بادام مامایی برای صادرات

مغز بادام مامایی برای صادرات _ بازرگانی شادیز انواع مغز تازه و با کیفیت بادام مامایی را بصورت عمده و بدون واسطه به فروش می رساند.

مغز بادام مامایی برای صادرات

بادام مامایی یکی از مرغوبترین انواع بادام درختی در ایران است که بیشترین حجم از صادرات را در بین انواع بادام به خود اختصاص داده است بادام مامایی بومی استان چهارمحال بختیاری است و بصورت عمده در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود تولید می گردد.

بادام مامایی پوست ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود مغز این بادام از نظر رنگ،طعم و میزان چربی بسیار مرغوب می باشد مغز بادام مامایی رنگ روشت و خواص مغذی فراوانی دارد حدود ۹۰ درصد بادام مامایی کشور به کشورهای خارجی مانند هند،ترکیه ،روسیه و دیگر کشورها صادر می گردد بادام مامایی بیشتر بصورت مغز صادر می گردد.

بادام مامایی مغز درشت و درصد دوقلویی بالایی دارد بادام مامایی از ارقام دیرگل است اما میوه ی آن زودرس می باشد از مغز بادام مامایی بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود از مغز بادام مامایی به دلیل چربی فراوان در تولید صابون نیز استفاده می شود.

بادام مامایی طعم بسیار خوب و خواص مغذی فراوانی دارد که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند.قیمت مغز بادام مامایی از قیمت بادام مامایی با پوست بیشتر است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی تازه و درجه یک را بصورت عمده و با قیمت مناسب جهت صادرات به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

مغز بادام ماماییمغز بادام مامایی برای صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *