فروش پسته فندقی و احمد آقایی یزد _ بازرگانی شادیز

فروش پسته فندقی و احمد آقایی

فروش پسته فندقی و احمد آقایی یزد _ بازرگانی شادیز انواع پسته تازه و با کیفیت یزد را بصورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروش پسته فندقی و احمد آقایی یزد

استان یزد از مناطق کویری و پسته خیز در ایران است انواع مختلف پسته های تجاری مهم در این استان بصورت عمده و با درجه کیفی بالا تولید می گردد و به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر می گردد پسته احمد آقایی و فندقی یزد از با کیفیت ترین پسته های تولید شده در ایران می باشند این دو نوع پسته از پر فروش ترین پسته های تجاری ایران می باشند پسته های تولید شده در یزد طعم بسیار خوب و ظاهری زیبا و مشتری پسند دارند که سبب شهرت آنها در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

پسته فندقی معروفترین پسته ی ایرانی است که بیشترین میزان تولید پسته در ایران را به خود اختصاص دارده است این پسته ظاهری گرد و ریز دارد و از ارزان ترین پسته های ایرانی به شمار می آید پسته فندقی یا همان پسته اوحدی میزان فروش بالایی در داخل کشور و هم چنین میزان صادرات بالایی به کشورهای مختلف دارد پسته فندقی در انس های متنوع در یزد تولید می گردد و بصورت خام و یا با فرآوری های مختلف به بازار عرضه می گردد.

پسته احمد آقایی یزد نیز از مرغوبترین پسته های ایرانی است و از ارقام کشیده و جزو پسته های بادامی به شمار می آید این پسته ظاهری کشیده،بلند و زیبا دارد پسته احمد آقایی یکی از خوش طعم ترین پسته های ایرانی است که از مغز آن در تهیه خلال پسته نیز استفاده می شود مغز این پسته قرمز روشن و پوست استخوانی آن سفید است که سبب مشتری پسندی آن شده است پسته احمد آقایی نیز از میزان صادرات و فروش بالایی برخوردار است.

دوستانی که قصد خرید و یا فروش این محصول را دارند می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایند ما شما را در انتخاب و خرید محصول راهنمایی خواهیم کرد شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان عزیز می باشد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته احمد آقایی یزدپسته فندقی و احمد آقایی یزدپسته فندقی یزدفروش پسته احمد آقایی یزدفروش پسته فندقی و احمد آقاییفروش پسته فندقی یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *