پسته احمد آقایی ابرکوه یزد _ شرکت خشکبار شادیز

پسته احمد آقایی ابرکوه یزد

پسته احمد آقایی ابرکوه یزد _ شرکت خشکبار شادیز پسته احمد آقایی درجه یک ابرکوه را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

پسته احمد آقایی ابرکوه یزد

شهرستان ابرکوه از بزرگ ترین قطب های تولید و فروش پسته در استان یزد به شمار می رود. انواع مختلف پسته های تجاری مانند پسته اکبری ،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و فندقی در این شهرستان با درجه کیفی بالا تولید می گردد. بیشترین حجم پسته تولید شده در ابرکوه متعلق به پسته احمد آقایی و اکبری است.

پسته احمد آقایی ابرکوه یزد از مرغوب ترین و با کیفیت ترین پسته تولید شده در استان یزد است و همواره میزان تقاضای بالایی برای آن وجود داد. پسته احمد آقایی جزو پسته های صادراتی و بسیار پر فروش در کشور است.

این پسته جزو ارقام بادامی به شمار می رود و ظاهری کشیده دارد. پسته احمد آقایی پوست استخوانی سقید روشن و مغز قرمز رنگ و بسیار خوش طعمی دارد که سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

پسته احمد آقایی انس و درجه خندانی متوسط و قیمت متعادلی دارد. این نوع پسته هم مناسب برای فروش داخلی و هم چنین گزینه مناسبی برای صادرات می باشد. پسته احمد آقایی ابرکوه به جهت برخورداری از آب و هوا و اقلیم مناسب طعم بسیار خوب،ظاهر زیبا و قیمت مناسب تری نسبت به سایر مناطق تولید کننده این نوع پسته دارد.

به طور کلی پسته احمد آقایی در سه پارامتر زیر بسیار مرغوب می باشد

کشیدگی و ظاهر زیبا

طعم و مزه

قیمت

پسته احمد آقایی علاوه بر ابرکوه در سایر مناطق یزد مانند اردکان،خاتم و .. نیز با کیفیت بالا تولید می شود و به بازار عرضه می گردد.

خریداران عزیز می توانند عمده پسته احمد آقایی یزد را به صورت مستقیم از تولید کننده از طریق این مجموعه خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی ابرکوهپسته احمد آقایی ابرکوه یزدپسته احمد آقایی یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *