فروش پسته احمد آقایی یزد _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته احمد آقایی یزد

DIGITAL IMAGE


فروش پسته احمد آقایی یزد _ شرکت بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی مرغوب یزد را به صورت عمده به فروش می رساند یزد از قطب های پسته خیز و اصلی ایران است.

فروش پسته احمد آقایی یزد

پسته احمد آقایی یزد از مرغوب ترین پسته های تولید شده در ایران است یزد جزو سه استان بزرگ تولید کننده پسته در کشور است آب و هوا و شرایط جغرافیایی خوب یزد محیط مناسبی برای کشت و پرورش پسته است .

پسته احمد آقایی از ارقام بادامی است و شکلی بلند و کشیده دارد این پسته جزو ارقام مهم تجاری پسته است که به صورت عمده در یزد تولید می گردد شهرستان اردکان قطب مهم تولید پسته در یزد است و بیشترین حجم از پسته احمد آقایی در این منطقه تولید می گردد.

پسته احمد آقایی پوست استخوانی سفید،مغز قرمز رنگ و درجه خندانی نسبتا بالایی دارد پسته احمد آقایی از نظر ظاهری شباهت نزدیکی با پسته اکبری دارد البته کمی از آن کوچکتر است این پسته جزو خوش طعم ترین انواع پسته ایران است . از پسته احمد آقایی به صورت خام و شور در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود.

پسته احمد آقایی علاوه بر یزد در مناطق مختلف ایران از جمله کرمان،خراسان و دامغان نیز تولید می گردد پسته احمدآقایی تولید شده در یزد از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و توسط تجار ایرانی به کشورهای مختلف مانند کشورهای اروپایی و عربی صادر می گردد.

بازرگانی شادیز مرغوبترین پسته احمد آقایی تولید شده در یزد را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی یزدفروش پسته احمد آقاییفروش پسته احمد آقایی یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *