مغز گردو عمده _ شرکت آجیل و خشکبار شادیز

مغز گردو عمده

مغز گردو عمده _ شرکت آجیل و خشکبار شادیز انواع مغز گردوی درجه یک ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز ارائه می نماید.

مغز گردو عمده

مغز گردو از جمله خشکبارهای خوش طعم و مغذی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،بهداشتی ،آرایشی و مواد غذایی استفاده می شود کشور ایران جزو بزرگ ترین تولید کنندگان گردو در دنیا است گردوهای ایرانی مغز پر،سفید و چربی فراوانی دارند که سبب شهرت آن ها در بازارهای جهانی شده است علاوه بر این مغز گردوهای ایرانی از نظر طعم و مزه در دنیا بی رقیب می باشند.

مغز گردو حاوی انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه می شود مغز گردو چربی بسیار فراوانی دارد البته چربی آن از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند مغز گردو را به دلیل روغنی بودن آن نمی توان برای مدت طولانی نگهداری کرد زیرا خواص و کیفیت خود را از دست می دهد به همین منظور شرکت شادیز پس از دریافت سفارش های شما گردوی با پوست را به مغز تبدیل کرده و کاملا تازه در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

قیمت مغز گردو با توجه به مرغوبیت و رنگ آن محاسبه می شود هر چه رنگ مغز گردو روشن تر باشد گردو مرغوبتر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد البته مغز گردو ی درجه یک باید علاوه بر رنگ روشن،طعم خوب و چربی مناسبی نیز داشته باشد.

مغز گردو در انواع مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و مغز گردو دندانه در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود.

خشکبار شادیز انواع مغز گردوی درجه یک ایرانی را به صورت  تازه و دست اول به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده مغز گردومغز گردومغز گردو عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *