مغز گردوی سفید تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز

مغز گردوی سفید تویسرکان

مغز گردوی سفید تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی درجه یک و سفید تویسرکان را به صورت عمده از تولید کننده اصلی تهیه و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

مغز گردوی سفید تویسرکان

گردوی تویسرکان معروف ترین و با کیفیت ترین انواع گردوی تولید شده در ایران می باشد گردوی تویسرکان مغز پر،سفید و چربی فراوان هم چنین طعم بسیار لذیذی دارد که سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

شهرستان تویسرکان مهم ترین قطب تولید و فروش گردو در استان همدان می باشد آب و هوای خوب تویسرکان منجر به تولید گردوهایی با درجه کیفی بسیار بالا در کشور شده است.انواع مختلف گردو از جمله گردو کاغذی و سنگی در این منطقه تولید می گردد و به صورت مغز و با پوست به فروش می رسد مغز گردوی تویسرکان نمونه ای لوکس از انواع مغز گردو در ایران است و گزینه مناسبی برای صادرات می باشد مغز گردوی تویسرکان نیز مانند دیگر انواع گردو با درجه های کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود البته نوع درجه یک آن طرفداران بسیاری دارد و با قیمت بالاتری نیز به فروش مس رسد.

قیمت مغز گردو با توجه به طعم،کیفیت و رنگ آن تعیین می گردد هر چه رنگ مغز گردو روشن تر باشد قیمت بالاتری دارد البته کیفیت مغز گردو مختص به رنگ سفید آن نیست گردوی درجه یک باید طعم خوب و چربی مناسبی داشته باشد که گردوی تویسرکان همه ی این خصوصیات را دارا می باشد.

مغز گردو از جمله خشکبارهایی است که به دلیل روغنی بودن اگر برای مدت طولانی نگهداری شود خواص و کیفیت خود را از دست می دهد به همین دلیل شرکت شادیز جهت حفظ بهداشت و تازگی مغز گردو پس از دریافت سفارش های شما گردوی با پوست را به مغز تبدیل کرده و در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

مغز گردوی تویسرکانمغز گردوی سفیدمغز گردوی سفید تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *