مغز بادام مامایی صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

مغز بادام مامایی صادراتی

مغز بادام مامایی صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز مغز بادام مامایی صادراتی را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

مغز بادام مامایی صادراتی

بادام مامایی از مرغوب ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران می باشد مغز این بادام از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری است و تنها در این استان و مناطق حاشیه زاینده رود  کشت می شود.بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زودرس می باشد.ظاهر بادام مامایی مانند بادام سنگی است اما در قسمت شکمی پهن تر می باشد که سبب نگهداری و حفظ کیفیت مغز بادام می شود.

این بادام بیشتر جنبه صادراتی دارد مغز بادام مامایی به کشورهای مختلف خارجی مانند هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها صادر می گردد.از مغز بادام مامایی به صورت خام ،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود از مغز بادام مامایی هم چنین به دلیل دارا بودن چربی فراوان در تولید صابون نیز استفاده می شود.

مغز بادام مامایی درشت است و به طور طبیعی درصد دو قلویی در آن بالا می باشد مغز بادام مامایی رنگ روشن و خواص مغذی فراوانی دارد به همین دلیل میزان تقاضای بالایی از سوی کشورهای خارجی دارد این نوع بادام مصرف داخلی کمی دارد زیرا هنوز در ایران ناشناخته است و از طرفی قیمت بالایی دارد.

قیمت مغز بادام مامایی با توجه به کیفیت و سایز آن محاسبه می شود هر چه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد قیمت بالاتری دارد.

بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی را به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی تهیه و با قیمت مناسب در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول از طریق روش هاسی ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام مامایی

بادام مامایی صادراتیمغز بادام ماماییمغز بادام مامایی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *