بادام سنگی مرغوب _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

بادام سنگی مرغوب

بادام سنگی مرغوب _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز بادام سنگی با کیفیت و ممتاز ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

بادام سنگی مرغوب

بادام سنگی یکی از معروف ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که میزان خرید و فروش بسیار پر رونقی دارد پوست چوبی این نوع بادام بسیار مستحکم است و به سختی شکسته می شود مغز بادام سنگی طعم شیرین و درصد چربی فراوانی دارد .

درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد به همین دلیل در رطوبت کم و در زمین های کشت دیم نیز رشد می کند بادام سنگی بیشتر در استان فارس و چهار محال بختیاری کشت می شود و مرغوبترین انواع بادام سنگی متعلق به این مناطق است.

از مغز بادام سنگی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و برای تهیه روغن از آن استفاده می شود بادام سنگی با کیفیت های مختلف و به صورت با پوست و بدون پوست در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود. بادام سنگی علاوه بر کیفیت خوب ،قیمت مناسب و متعادلی دارد که سبب افزایش تقاضای آن شده است علاوه بر بازارهای داخلی این بادام میزان تقاضای بالایی از سوی کشورهای خارجی دارد.

از بادام سنگی علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود بادام سنگی منبع خوبی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام سنگی اعلا و مرغوب ایرانی را به صورت عمده و دست اول با قیمت مناسب به متقاضیان عزیز عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگیبادام سنگی مرغوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *