قیمت فروش عمده بادام سنگی _ بازرگانی خشکبار شادیز

قیمت فروش عمده بادام سنگی

قیمت فروش عمده بادام سنگی _ بازرگانی خشکبار شادیز بادام سنگی درجه یک ایرانی را بصورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

قیمت فروش عمده بادام سنگی

قیمت بادام سنگی عمده با قیمت فروش آن به صورت جزئی متفاوت است و مسلما قیمت فروش عمده آن بسیار مناسب تر است. به طور کلی قیمت بادام سنگی با توجه به کیفیت آن تعیین می گردد. در بین انواع بادام ایرانی بادام سنگی پایین ترین قیمت را دارا می باشد این در حالی است که بادام سنگی طعم بسیار عالی و چربی فوق العاده ای دارد.

بادام سنگی یکی از پر متقاضی ترین انواع بادام درختی در بین مصرف کنندگان،خریداران و هم چنین تجار است.

شیوه تعیین قیمت بادام سنگی

برای تعیین قیمت انواع بادام با پوست ابتدا بادام را کیل گیری می کنند. لازم به ذکر است که کیل هر بادام با بادام دیگر متفاوت است و قیمت بادام با توجه به کیل آن محاسبه می گردد.به میزان وزن مغز موجود در یک کیلوگرم بادام کیل می گویند. هر چه کیل بادام بالاتر باشد قیمت بادام بالاتر است و هر چه کیل آن پایین تر باشد قیمت آن نیز کمتر است.

فروش عمده بادام سنگی

بادام سنگی یکی از معروف ترین انواع بادام ایرانی است. این نوع بادام همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار سختی دارد. مغز بادام سنگی طعم شیرین و چربی فراوانی دارد . از مغز بادام سنگی بیشتر جهت مصارف آجیلی و برای صادرات به کشورهای همسایه ایران استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام سنگی با پوست و مغز شده را به صورت مستقیم و بدون واسطه به خریداران و تجار گرامی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت قیمت بادام با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگیقیمت فروش عمده بادامقیمت فروش عمده بادام سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *