قیمت روز پودر پسته در بازار _ بازرگانی شادیز

قیمت روز پودر پسته در بازار

قیمت روز پودر پسته در بازار _ بازرگانی شادیز انواع پسته و فراورده های آن نظیر پودر و خلال پسته را بصورت عمده با بهترین قیمت به فروش می رساند.

قیمت روز پودر پسته در بازار

پسته از خشکبارهای مهم تولید شده در ایران است. این محصول ارزشمند در مناطق مختلف ایران کشت و تولید می شود اما با کیفیت ترین نوع آن در استان کرمان و شهر رفسنجان تولید می گردد. پسته های ایرانی علاوه بر کیفیت بالا خواص مغذی بسیار فراوانی نیز دارند از همین رو مورد توجه بسیاری از مردم دنیا قرار گرفته است. پسته به شکل های مختلف بوداده،نمکی،خام و به صورت سبز و کال مورد استفاده قرار می گیرد. پودر و خلال پسته از جمله فراورده های پسته است که کاربرد فراوانی در صنایع شیرینی پزی ،بستنی سازی و … دارد.

قیمت روز پودر پسته در بازار

 

قیمت پودر پسته با توجه به مراحل فراوری و کیفیت آن محاسبه می شود. با توجه به مصرف زیاد پودر و خلال پسته شرکت ها و مراکز بسیاری در ایران وجود دارند که در زمینه تولید این محصولات فعالیت می کنند.

در تهیه پودر پسته نوع و کیفیت پسته بسیار تاثیر گذار است چرا که پسته انواع مختلفی هم چون پسته کله قوچی،فندقی،اکبری،احمد آقایی و .. دارد. البته برای تهیه پودر پسته مرغوب از هر نوعی نمی توان استفاده کرد.

جهت دریافت قیمت روز پودر پسته از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

صادرات خلال پسته سبز مرغوب

صادرات خلال پسته سبز مرغوب

خلال پسته یکی دیگر از فراورده های مهم پسته است و همانطور گفتیم از آن بیشتر برای تزیین انواع شیرینی ها،دسرها و غذاهای خوراکی استفاده می شود.

جهت تهیه خلال پسته اغلب از پسته های سبز استفاده می شود. بهترین نوع پسته جهت تهیه خلال پسته ،پسته کال است. این نوع پسته را زمانی که پوست مغز پسته سبز است از درخت برداشت می نمایند. البته پسته کال انواع مختلفی دارد و از هر نوعی از آن نمی توان برای تهیه خلال پسته استفاده کرد. برای تهیه خلال پسته از پسته کال سبز مرغوب استفاده می شود.

خلال پسته از جمله محصولاتی است که بیشتر جنبه صادراتی دارد. کشورهای اروپایی و عربی از جمله مهم ترین خریداران خلال پسته ایران هستند. رعایت استاندارد های بهداشتی از جمله موارد حائز اهمیت در صادرات خلال پسته است.

فروش پودر پسته به صورت عمده

پودر پسته علاوه بر شیرینی فروشی ها در تهیه بستنی،معجون و دیگر صنایع هم چنین برای صادرات نیز استفاده می شود از این رو متقاضیان بسیاری دارد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته و فراورده های آن مانند پودر و خلال پسته را به صورت عمده با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

جهت خرید،فروش و صادرات این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

قیمت پودر پسته در بازارقیمت روز پودر پستهقیمت روز پودر پسته در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *