فروش عمده پسته اکبری در عراق _ بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته اکبری در عراق

فروش عمده پسته اکبری در عراق _ بازرگانی شادیز انواع پسته اکبری را بصورت عمده و با قیمت های رقابتی به عراق و سایر کشورهای عربی صادر می نماید.

فروش عمده پسته اکبری در عراق

پسته اکبری از انواع پسته صادراتی ایران است. این نمونه به دلیل درشتی خاص خود طرفداران بسیاری در کشورهای عربی و عراق دارد. در رابطه با صادرات و فروش عمده پسته به عراق به علت رقابت قیمتی که در بازار این کشور حاکم است غالبا از نمونه های درشت و تا حد امکان ارزان قیمت تر پسته اکبری استفاده می شود.

پسته اکبری به چه صورت در بازار عراق به فروش می رسد؟

عراق از جمله کشورهایی است که بازار تولید و مصرف در آن سنتی تر است از این رو فروش محصولات فله در آن از رونق بالایی برخوردار است. از طرفی نیز فروشگاه های متعددی در عراق وجود دارد که محصولات بسته بندی شده وارداتی را عرضه می کنند. به همین جهت فروش پسته در عراق هم به صورت فله و هم بسته بندی شده از بازار بسیار خوبی برخوردار است. حجم قابل توجهی از پسته اکبری در عراق نیز به صورت تفت داده و زعفرانی به فروش می رسد.

پسته اکبری یکی از از پسته های با کیفیت و درجه یک ایرانی است که طعم و مزه بسیار بی نظیری دارد. پسته اکبری لوکس ترین و درشت ترین پسته تولید شده در ایران است و بیشترین حجم صادرات آن به کشورهای عربی نظیر امارات،عراق،قطر،کویت و عمان صادر می گردد. کشور ایران به لحاظ کیفیت و تنوع پسته در دنیا بی نظیر است. به صورتی که کشور ایران توانایی تامین پسته برای کشورهای مختلف با ذائقه های متفاوت را دارد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته در ایران شناخته می شود. این مجموعه انواع پسته مرغوب ایرانی را مطابق با بازار کشور هدف به نقاط مختلف دنیا صادر می نماید.

جهت دریافت مشاوره و صادرات محصول با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

فروش پسته اکبری در عراقفروش پسته در عراقفروش پسته عمده در عراقفروش عمده پسته اکبری در عراقفروش عمده پسته در عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *