فروش انس های مختلف پسته اکبری _ بازرگانی شادیز

فروش انس های مختلف پسته اکبری

فروش انس های مختلف پسته اکبری _ بازرگانی شادیز انس های مختلف پسته اکبری را با استاندارد صادراتی و آجیلی به فروش می رساند.

فروش انس های مختلف پسته اکبری

فروش پسته اکبری معمولا به دو منظور صادراتی و آجیلی انجام می شود که برای هر کدام از انس های مشخصی استفاده می شود. پسته اکبری یکی از درشت ترین و خوش طعم ترین پسته های صادراتی ایران است.

پسته اکبری آجیلی و صادراتی

پسته اکبری از خانواده پسته های بادامی است و ظاهری کشیده دارد.پسته اکبری به عنوان لوکس ترین و گران قیمت ترین پسته تولیدی در ایران شناخته می شود. پسته اکبری با نام super long در بازارهای جهانی شناخته می شود.

پسته اکبری در داخل ایران برای دو نوع مصرف کلی استفاده می شود که عبارتند از:

مصارف آجیلی

مصارف صادراتی

برای مصارف آجیلی از پسته اکبری با کیفیت مانند پسته های خندان و دستچین شده اکبری استفاده می شود. برای دستچین کردن پسته اکبری برای آجیل ابتدا پسته های دهن بست و دهن چفت آن را جدا کرده و سپس به بازار عرضه می نمایند.

صادرات پسته اکبری در انس های مختلف انجام می شود و استاندارد های مشخصی دارد و معمولا حدود ۵ درصد پسته دهن بست و دهن چفت نیز دارد.

انس های مختلف پسته اکبری

یکی از مهم ترین مشخصه های پسته که در تعیین کیفیت و قیمت آن موثر است سایز یا انس پسته است.انس پسته را معمولا به صورت عددی بیان می کنند . هر چه عدد انس پسته بالاتر باشد پسته ریز تر است و هر چه عدد آن کوچکتر باشد پسته درشت تر است.

پسته اکبری در انس های زیر در بازار موجود می باشد:

انس ۱۸_۲۰

انس ۲۰_۲۲

انس ۲۲_۲۴

انس ۲۴_۲۶

انس ۲۶_۲۸

پسته های اکبری درشت و انس پایین معمولا برای صادرات به کشورهای لوکس پسند مانند کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس استفاده می شود. کشورهایی مانند امارات،کویت،اردن،قطر،بحرین و عمان از این دسته هستند.

شرکت بازرگانی شادیز یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه فروش و صادرات پسته در ایران است. این مجموعه آماده همکاری با خریداران و تجار در نقاط مختلف ایران و دنیا می باشد.

جهت دریافت مشاوره و خرید یا صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

انس پسته اکبریانس های پسته اکبریانس های مختلف پسته اکبریفروش انس های مختلف پستهفروش انس های مختلف پسته اکبریفروش پسته اکبری انس های مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *