قیمت مغز بادام مامایی در هند _ بازرگانی خشکبار شادیز

قیمت مغز بادام مامایی در هند

قیمت مغز بادام مامایی در هند _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع مغز بادام مامایی را با قیمت های منصفانه به خریداران در کشور هند ارائه می نماید.

قیمت مغز بادام مامایی در هند

قیمت مغز بادام مامایی در بازار هند بالاتر از دیگر انواع مغز بادام است. بادام مامایی یکی از خوش طعم ترین انواع بادام تولیدی ایران است که به جهت دارا بودن ارزش غذایی فراوان قیمت بالایی دارد. این نوع بادام طرفداران بسیاری در کشورهای خارجی از جمله هند دارد.

بادام مامایی پوست چوبی بسیار سخت و مستحکمی دارد از این رو بیشتر به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام به کشورهای مختلف صادر می گردد. به طور کلی قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز آن محاسبه می گردد. هر چه سایز مغز بادام درشت تر باشد قیمت بالاتر و هر چه کوچکتر باشد قیمت پایین تری دارد.

نحوه محاسبه سایز مغز بادام بدین گونه است که میزان صد گرم از مغز بادام را جدا کرده سپس دانه های آن را شمارش می کنند. تعداد دانه موجود در صد گرم را سایز بادام می گویند.

مغز بادام مامایی گرید های مختلفی دارد و اغلب آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۵۰ تایی تقسیم می کنند. مغز بادام مامایی ۸۰ و ۹۰ دانه درشت ترین سایز آن است که قیمت و کیفیت بالایی دارد. تجار هندی معمولا سایزهای درشت و گران قیمت این محصول را خریداری می نمایند.

اطلاع از قیمت مغز بادام مامایی یکی از گزینه هایی است که می تواند به تجار فعال در زمینه صادرات بادام مامایی کمک کند. لذا مشتریان گرامی می توانند جهت دریافت قیمت ها با مدیر فروش شرکت شادیز تماس حاصل فرمایند.

مشخصات بادام مامایی

بادام مامایی از ارقام دیر گل است.

بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری در ایران است.

طعم مغز آن صد در صد شیرین بوده و تلخی ندارد.

حدود ۳۶ درصد آن دارای مغز دو قلو است.

ارزش غذایی فراوانی دارد.

مغز بادام مامایی ظاهری کشیده و دارای رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد است.

مغز بادام مامایی چربی بسیار فوق العاده ای دارد.

شرکت صادر کننده بادام مامایی ایرانی

بادام مامایی از جمله محصولات صادراتی ایرانی است که در سالهای اخیر فروش آن در بازارهای جهانی با رشد بسیار چشمگیری روبه رو بوده است. طی سالهای گذشته قیمت بادام مامایی در بازارهای جهانی رشدی بالاتر از ۲۰ درصد داشته است.بادام مامایی علاوه بر هند به دیگر کشورهای خارجی نظیر ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و اروپایی نیز صادر می گردد.

شرکت بازرگانی از جمله شرکت های صادر کننده بادام مامایی در ایران است. این شرکت انواع مغز بادام مامایی را  با تضمین کیفیت و قیمت و با بسته بندی مناسب به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

جهت خرید و صادرات محصول با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

قیمت مغز بادام در هندقیمت مغز بادام مامایی در هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *