خرید مغز پسته کالک کرمان _ بازرگانی شادیز


خرید مغز پسته کالک کرمان _ بازرگانی شادیز انواع مغز پسته کالک کرمان را بصورت فله و بسته بندی شده به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

خرید مغز پسته کالک کرمان

مغز پسته کالک یکی از بهترین نمونه های مغز پسته صادراتی ایران است. از مغز پسته کالک به سبب زیبایی و رنگ سبز زیبا هم چنین طعم بسیار لذیذ در صنایع مختلف شیرینی پزی،بستنی سازی و .. استفاده می شود. بهترین نوع مغز پسته کالک تولید شده در ایران متعلق به شهر کرمان است. البته مغز پسته کالک شهرهای سیرجان و رفسنجان نیز کیفیت خوبی دارند اما مغز پسته کالک کرمان مرغوب تر است.

مغز پسته کالک کرمان به این دلیل معروف است که پسته تولیدی این منطقه برای چیدن کال، رنگ بهتری نسبت به دیگر مناطق دارد. رنگ سبز مغز پسته کالک کرمان سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است.

خرید مغز پسته کالک کرمان

صادرات مغز پسته کالک کرمان

خرید مغز پسته کال بیشتر جهت صادرات به کشورهای خارجی انجام می شود. بهترین نوع صادراتی این محصول سبز ترین انواع آن است که کیفیت و قیمت بالاتری دارد و بیشترین حجم صادرات آن به کشورهای ثروتمند اروپایی مانند آلمان،استرالیا،انگلستان،کانادا و .. انجام می شود.

تولید و انواع مغز پسته کال

نحوه تولید پسته کالک بدین صورت است که پسته کال یا همان پسته نارس پس از برداشت برای تولید مغز پسته به کارگاه های تولیدی منتقل می شود. مغز این پسته طی روش هایی مجددا پوست آن ها جدا می شود به همین دلیل به آن ها مغز دو پوست می گویند.مغز پسته های دو پوست شده رنگ سبز بسیار زیبا و قیمت بالایی دارند و بیشتر جهت صادرات از آن ها استفاده می شود. به این مغزها که از پسته کال حاصل شده اند به اصطلاح کالک نیز گفته می شود.

فراورده های مهم پسته کالک عبارتند از:

مغز پسته کال معمولی

مغز پسته کال دو پوست شده در ۶ گرید

مغز پسته کال دندانه

پودر پسته کال

مغز پسته کال شکری

مغز پسته کال آفتی

قیمت مغز پسته کالک

میزان سبز بودن مغز پسته کالک کیفیت و قیمت آن را تعیین می کند. یعنی هر چه رنگ مغز پسته سبز تر باشد مرغوبتر است و قیمت بالاتری دارد و هر چه رنگ سبز آن روشن تر باشد کیفیت پایین تری دارد. قیمت مغز پسته کال  به قیمت پسته کالک بستگی دارد زیرا مغز پسته کال از همین پسته کالک به دست می آید.

در مورد صادرات به کشورهای اروپایی عدم آلودگی به افلاتوکسین از مهم ترین نکات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

صادرات مغز پسته کالک به استرالیا

استرالیا از مهم ترین و اصلی ترین خریداران پسته و مغز پسته ایرانی است. بیشترین حجم صادرات مغز پسته به این کشور مربوط به مغز پسته کالک است. صادرات این محصول به استرالیا به صورت کانتینری و از طریق دریا و یا به صورت هوایی انجام می شود.

بیشتر مشتریان استرالیایی خواهان ابن محصول به صورت بسته بندی در کارتن های شیرینگ شده می باشند. مغز پسته کالک ایران در انواع سوپر و گرید a تا c و اغلب به صورت دو پوست شده به کشور استرالیا ارسال می گردد.

انواع گریدهای این محصول عبارتند از:

گرید s

گرید a

گرید b

گرید c

گرید d

گرید e

گرید sمرغوبترین نوع آن است و قیمت گرانتری دارد. علاوه بر این ۶ گرید، گرید لپه نیز وجود دارد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته کالک تولید شده در کرمان را با توجه به نیاز مشتری و بازار کشور هدف در بسته بندی های مناسب به خریداران در نقاط مختلف دنیا عرضه می نماید.

جهت خرید،فروش و صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

 

 

پسته

خرید مغز پسته کالکخرید مغز پسته کالک کرمانمغز پسته کالکمغز پسته کالک کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *