عمده فروشی آنلاین مغز پسته کالک سبز

عمده فروشی آنلاین مغز پسته کالک سبز

عمده فروشی آنلاین مغز پسته کالک سبز _ خشکبار شادیز از شرکت های تولید کننده و عرضه کننده انواع مغز پسته کالک بصورت آنلاین برای بازارهای عمده فروشی در نقاط مختلف دنیا است.

عمده فروشی آنلاین مغز پسته کالک سبز

یکی از اصلی ترین فعالیت های شرکت خشکبار شادیز، عرضه این محصول برای بازار عمده فروشی آنلاین است.

مغز پسته کالک یا سبز ایرانی یکی از با کیفیت ترین و پر کاربرد ترین مغز پسته ها در جهان به شمار می رود.

مغز پسته کالک یا بدون پوست که با نام Green Kernel در بازارهای جهانی شناخته می شود انواع مختلفی دارد. این نوع مغز پسته به دلیل داشتن رنگ سبز و طعم فوق العاده قیمت گرانتری نسبت به دیگر انواع مغز پسته ایرانی دارد و اغلب برای صادرات به کشورهایی نظیر آلمان، ایتالیا، لبنان، چین،ژاپن، هند و .. مورد استفاده قرار می گیرد.

مغز پسته کالک با توجه به رنگ سبز آن به ۷ گرید مختلف تقسیم می شود که دو گرید F و G آن شامل مغز پسته لپه و شکسته است. گرید A  سبزترین گرید این محصول است که شامل مغز های درشت و کاملا سالم می باشد

شما می توانید انواع مغز پسته کالک درجه یک و با کیفیت بالا را به صورت عمده از طریق وب سایت رسمی شرکت شادیز خریداری کنید.
در این شرکت مغز پسته کالک سبز با بهترین قیمت ممکن موجود است.

این محصول علاوه بر کیفیت بالا، رنگ سبز و کاربرد های فراوان دارای خواص درمانی فراوانی است ، به همین دلیل در بازار سایر کشورها طرفداران زیادی دارد و همین امر باعث رونق صادرات این محصول شده است.

عمده فروشی آنلاین مغز پسته ایران به دلیل شیوع ویروس Covid19 روز به روز در حال افزایش است، در واقع ، افراد و تجار زیادی هستند که مایل به خرید غیر حضوری محصولات می باشند.

قیمت فروش آنلاین مغز پسته سبز

همانطور که گفته شد مغز پسته کالک سبز دارای گرید های مختلفی است.

گرید های مختلف مغز پسته سبز عبارتند از:

  1. گرید S
  2. گرید A
  3. گرید B
  4. گرید C
  5. گرید D
  6. گرید F
  7. گرید G

این تقسیم بندی بر اساس میزان سبز بودن مغز پسته و همچنین درصد سالم بودن آن انجام می شود. که به ترتیب از گرید S به پایین دارای بیشترین قیمت می باشد. در واقع هر چه رنگ مغز پسته سبز تر باشد قیمت آن بالاتر است.

مجموعه بازرگانی شادیز یکی از مجموعه هایی است که در زمینه فروش و صادرات پسته و انواع مغز پسته به صورت آنلاین و عمده فعالیت می نماید. از مزایای خرید غیر حضوری این محصولات از مجموعه شادیز می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. کاهش قیمت نهایی محصول
  2. صرفه جویی در وقت
  3. افزایش سرعت پروسه خرید
  4. خرید محصول با کیفیت بالا

برای خرید و دریافت قیمت روز انواع مغز پسته به ویژه مغز پسته کالک سبز می توانید با مشاورین مجموعه بازرگانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

پستهمغز پسته

عمده فروش مغز پستهعمده فروشی مغز پستهفروش آنلاین مغز پستهفروش آنلاین مغز پسته سبزفروش آنلاین مغز پسته کالکفروش عمده مغز پستهفروش مغز پستهمغز پسته آنلاینمغز پسته ایرانیمغز پسته سبزمغز پسته سبز ایرانیمغز پسته عمدهمغز پسته کالکمغز پسته کالک ایرانیمغز پسته کالک سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *