شرکت صادرات پسته در رفسنجان ، ایران

شرکت صادرات پسته در رفسنجان ، ایران

شرکت صادرات پسته در رفسنجان ، ایران _ شادیز یک شرکت صادرات پسته است که می تواند بیشتر محصولات پسته را برای شما به کشور و بازار شما تحویل دهد.

شرکت صادرات پسته در رفسنجان ، ایران

آیا به دنبال شرکت صادرات پسته در ایران هستید؟ شرکت شادیز تولیدکننده پسته در رفسنجان است که در حوزه صادرات پسته فعالیت می کند.

شرکت شادیز از صادر کنندگان مطرح در حوزه آجیل ، پسته و خشکبار ایرانی است.

این شرکت با تجربه چندین ساله در زمینه صادرات پسته ایرانی محصولات خود را به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر می نماید که از جمله آن ها عبارتند از:

چین، هند، روسیه،ترکیه، امارات، عراق، عمان، کویت، لبنان،آلمان، اوکراین، پاکستان، گرجستان، سوریه، کانادا، تایلند،آفریقای جنوبی و..

استان کرمان از گذشته های بسیار دور به عنوان بزرگترین تولید کننده پسته در ایران و جهان شناخته می شود. انواع مختلف پسته صادراتی در شهرهای مختلف این استان در حجم بالا تولید شده و به بازارهای داخلی و صادراتی عرضه می گردد. رفسنجان به عنوان قطب اصلی تولید و صادرات پسته در کرمان شناخته می شود.

 کارخانه و کارگاه های مختلفی در رفسنجان وجود دارد که در زمینه تولید و فرآوری انواع مختلف پسته و فرآورده های آن از قبیل مغز پسته و خلال پسته و.. فعالیت می کنند.

یکی از دفاتر اصلی کارخانه های تولیدی و بازرگانی شرکت شادیز در رفسنجان است که آماده ارائه خدمات دائمی در زمینه صادرات این محصول است.

در واقع شرکت پسته شادیز یک شرکت معتبر در زمینه ی صادرات بهترین کیفیت پسته ایران در رفسنجان می باشد که  عمده فعالیت این شرکت در بخش تولید ، فرآوری، بسته بندی و صادرات محصول پسته و فرآورده های آن است.

انواع پسته و خدمات صادراتی شادیز

انواع پسته و خدمات صادراتی شادیز

همانطور که می دانید پسته و محصولات آن بسیار متنوع است.  محصولات شادیز عبارتند از:

  • پسته اکبری (Super Long)
  • پسته کله قوچی (Jumbo)
  • احمد آقایی (Long)
  • پسته فاندوقی (Round)
  • پسته بادامی(Semi_Long)

انواع پسته و خدمات صادراتی شادیز

یکی دیگر از محصولات پسته مغز پسته است که خود تنوع زیادی دارد.

یکی از رایجترین انواع مغز پسته مغز پسته معمولی با پوست بنفش است و پس از آن مغز پسته سبز با کال است که در بیشتر بازارها موجود می باشد.

یکی دیگر از انواع مغز پسته ایران مغز پسته پوست کنده سبز یا Green Kernel است .مغز پسته پوست کنده سبز از ارقام لوکس و گران قیمت مغز پسته های ایرانی است که تولید کنندگان محدودی دارد. این نوع مغز پسته نیز در مجموعه شادیز موجود می باشد.

از دیگر انواع مغز پسته نیز می توان مغز پسته لپه با دو نیم شده، مغز پسته خرد شده یا همان گرانول پسته، خلال پسته و پودر پسته را نام برد. از این محصولات بیشتر جهت تهیه شیرینی و برای تزیین دسرها و مواد غذایی مختلف استفاده می شود.

تمامی محصولات فوق توسط شرکت صادرات پسته شادیز طبق درخواست مشتریان فرآوری شده و با بسته بندی مناسب و همراه با گواهی های بهداشتی به مشتریان ارائه می گردد.

شما عزیزان می توانید انواع پسته و محصولات آن را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت از این مجموعه تهیه کنید.

برای دریافت مشاوره، خرید و همچنین صادرات محصولات مختلف شرکت شادیز می توانید با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

تماس با ما 

پستهمغز پسته

پسته ایرانپسته رفسنجانپسته شادیزشرکت پسته شادیزشرکت صادرات پستهشرکت صادرات پسته ایرانصادر کننده پستهصادرات پستهصادرات پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *