صادرات مغز پسته سبز پوست کنده به آلمان

صادرات مغز پسته سبز پوست کنده ایرانی به آلمان

صادرات مغز پسته سبز پوست کنده به آلمان _ شرکت شادیز به عنوان تولید کننده،فروشنده و صادر کننده مغز پسته سبز در ایران، آماده ارائه خدمات در زمینه صادرات این محصول به آلمان و سایر کشورها می باشد.

صادرات مغز پسته سبز پوست کنده ایرانی به آلمان

مغز پسته سبز ایرانی هر ساله با سود بالایی برای واردکنندگان به آلمان صادر می کند. در ایران تعداد زیادی تأمین کننده این نوع مغزها وجود ندارد.

آلمان بازار اصلی مغز پسته سبز ایرانی است. در واقع ، آلمان نه تنها یک بازار مصرف برای این مغز ها است ، بلکه یک مرکز عمده فروشی در اروپا است.

مغز پسته سبز پوست کنده ایرانی در بازارهای جهانی با نام Green Peeled Pistachio Kernel یا به اختصار (GPPK) شناخته می شود.

مغز پسته سبز ایران بر اساس رنگ سبز در گریدهای مختلف طبقه بندی می شود. این بدان معنی است که کیفیت های بهتر دارای رنگ های سبزتری هستند.

با توجه به اینکه این محصولات فاقد قارچ آفلاتوکسین هستند ، فروش بالایی در ژاپن و آلمان دارند.

صادرات مغز پسته پوست کنده ایرانی

صادرات مغز پسته پوست کنده ایرانی

کشورهای صنعتی و پیشرفته که در کنار صنعت به تولید محصولات کشاورزی اشتغال داشته اند ، همیشه سعی کرده اند با تولید محصولات جانبی از محصولات کشاورزی و فروش به سایر کشورها ، حداکثر استفاده را از محصول کشاورزی تولید شده در کشور خود داشته باشند.

چندین سال است که ایران در این زمینه است و با تولید برخی از محصولات پسته قادر به گام های مثبت در زمینه درآمدزایی است. مغز پسته پوست کنده سبز یکی از کالاهای ایده آل برای صادرات از ایران به بسیاری از کشورهای مصرف کننده این محصول مانند آلمان است.

ژاپن یکی دیگر از خریداران اصلی مغز پسته با کیفیت و صادراتی ایران است. با توجه به اینکه ژاپن از نظر کیفیت مواد غذایی در جامعه حساس است ، همیشه محصولات کاملاً سالم حتی با قیمت بالاتر را خریداری و به مصرف کنندگان عرضه می کند. مغز پسته پوست کنده سبز برای صادرات به ژاپن استفاده می شود زیرا کاملا سالم و با کیفیت است.

علاوه بر ژاپن ، آلمان خریدار دیگری است. آلمان نه تنها یک بازار مصرف است ، بلکه یک مرکز عمده فروشی برای توزیع این محصولات در کل بازارهای اروپا است.

مغز پسته دو پوست سبز در آلمان

مغز پسته دو پوست سبز در آلمان

بازار آلمان یکی از مراکز اصلی واردات مغز پسته پوست کنده سبز ایرانی است (که به آن مغز پسته پوست دو پوست نیز می گویند).

در بازار آلمان ، هم شکل کامل و هم گریدهای گرانول این مغز پسته خریداری می شود. البته مهمترین مسئله در صادرات مغز پسته به آلمان رعایت استانداردهای بهداشتی محصول است. در همین راستا ، تولیدکنندگان مغز پسته پوست کنده سبز در ایران ، سعی می کنند در هنگام تولید و بسته بندی این محصول ، کاملاً از دستورالعمل های بهداشتی پیروی کنند.

بسته بندی مورد استفاده اکثر صادرکنندگان مغز پسته دو پوست ، کارتن های ۱۰ یا ۱۲/۵کیلوگرمی است. قبل از قرار دادن در کارتن ، مغز پسته را وکیوم می کنند تا بدون تغییر حالت به کشور مقصد برسد. همچنین ، بسته بندی وکیوم با گاز نیتروژن انجام می شود تا از دوام محصول برای نگهداری طولانی مدت بدون نگرانی اطمینان حاصل کند.

میزان خرید و صادرات مغز پسته به آلمان به خریدار یا وارد کننده این محصول بستگی دارد. از آنجا که این محصول سرمایه زیادی را شامل می شود ، بیشتر خریداران سعی می کنند محصول را به اندازه نیاز چند ماهه خریداری کنند. برخی از مشتریان محصولات خود را در کمتر از ۲ تن توسط شرکت های هواپیمایی دریافت می کنند. برخی از خریداران قدرتمندتر در آلمان ، کالای مورد نظر خود را در گرید های مختلف تا ۱۰ تن نیز سفارش می دهند.

قیمت مغز پسته سبز

قیمت روزانه مغز پسته سبز با قیمت یورو در بازار آزاد ارتباط بسیار نزدیک دارد.

از آنجا که یکی از بازارهای اصلی مقصد مغز پسته دو پوست کشورهای اروپایی است ، واحدهای تولیدی و کارخانه ها قیمت این محصولات را با یورو اعلام می کنند.

همانطور که می دانید این نوع مغز پسته در گریدهای مختلف طبقه بندی می شود. معیار اصلی درجه بندی مغز پسته پوست کنده ، سبز بودن مغز آن است. که به طور سنتی با دست مرتب می شود. اما در سال های اخیر ، با استفاده از دستگاه های سورت رنگ لیزری (ماشین مرتب سازی بر اساس رنگ) این عملیات با دقت بیشتری انجام می شود.

با توجه به شرایط و نوسانات قیمت ارز ، بهترین راه برای به دست آوردن قیمت روز انواع این مغز پسته برقراری ارتباط تلفنی با واحد فروش و صادرات کارخانه های تولید کننده این محصولات است.

کارخانه تولیدی شادیز یکی از واحدهای صادر کننده مغز پسته دو پوست است.

بیشترین صادرات مغز پسته پوست کنده به کشورهای زیر است:

  • آلمان
  • ژاپن
  • چین
  • کره جنوبی
  • ایتالیا
  • فرانسه

در بیشتر کشورهای فوق رعایت موارد بهداشتی یکی از مهمترین پارامترهای خرید مغز پسته است.

عرضه آنلاین مغز پسته

عرضه آنلاین مغز پسته

درست است که حجم بالای مغز پسته پوست کنده سبز به آلمان صادر می شود ، اما اگر می خواهید چنین شغلی ایجاد کنید ، باید یک منبع عالی را پیدا کنید.

روش های مختلفی برای خرید مغز پسته فله وجود دارد. راه اصلی خرید این محصولات تماس با کارخانه های تولید کننده مغز پسته و خرید محصول در ایران است.

اما روش خرید عمده دیگر ، خرید محصول در حجم دلخواه در کشور مقصد است. به عبارت دیگر ، سایر مشکلات مربوط به گمرک و حمل و نقل به کشور مقصد به عهده فروشنده کالا است.

البته با این روش خرید ، هزینه محصول در آن کشور بیشتر خواهد شد. روش های مختلفی برای خرید ، صادرات و واردات مغز پسته به صورت عمده وجود دارد. که با توجه به کشور مقصد می توانید با واحد فروش و بازرگانی شرکت تولیدی شادیز تماس بگیرید.

تماس با ما

مغز پسته

پسته ایرانیپسته سبزپسته شادیزشرکت صادر کننده مغز پسته سبزصادر کننده مغز پستهصادرات پستهصادرات پسته ایرانصادرات پسته ایران به آلمانصادرات پسته ایرانیصادرات پسته به آلمانصادرات مغز پستهصادرات مغز پسته به آلمانصادرات مغز پسته سبزصادرات مغز پسته سبز به آلمانمغز پسته ایرانیمغز پسته پوست کندهمغز پسته پوست کنده ایرانیمغز پسته دو پوستمغز پسته دو پوست ایرانیمغز پسته سبزمغز پسته سبز ایرانیمغز پسته سبز پوست کندهمغز پسته سبز شادیزمغز پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *