فروش مغز پسته دندانه گرانول شده _ بازرگانی شادیز

فروش مغز پسته دندانه گرانول شده

فروش مغز پسته دندانه گرانول شده _ بازرگانی شادیز انواع مغز پسته دندانه یا گرانول شده را در سایزهای مختلف بصورت تناژی به فروش می رساند.

فروش مغز پسته دندانه گرانول شده

فروش مغز پسته گرانول شده یا دندانه با کیفیت،توسط این مجموعه در سایزهای مختلف و در حجم های تناژی انجام می شود. مغز پسته گرانول شده در حجم های بالا برای صادرات به کشورهای خارجی از میزان تقاضای بالایی برخوردار است.

مغز پسته دندانه یا گرانولی

Granulated pistachio kernels

بسیاری از مشتریان با اصطلاح مغز پسته گرانول شده آشنایی ندارند و این محصول را بیشتر با نام مغز پسته دندانه می شناسند اما مغز پسته گرانولی همان مغز پسته دندانه است که در سایزهای مختلف با دستگاه مخصوص تولید می گردد.

مغز پسته دندانه به مغزی گفته می شود که سایز آن ۳ الی ۶ میلی می باشد. این نوع مغز از شکستن پسته های دهان بسته توسط دستگاه پسته شکن به دست می آید. اما گاها برای صادرات از مغز پسته گرانولی استفاده می شود که در این حالت مغزهای سالم را در دستگاه های مخصوص ریخته و با توجه به سایز مورد نظر اقدام به تولید مغز پسته گرانولی و دندانه یکدست می نمایند.

قیمت مغز پسته گرانولی

خرید،فروش و صادرات مغز پسته گرانولی نسبت به مغز پسته سالم کمتر است. اما برخی از کشورها به دلیل اینکه مغز پسته گرانولی کیفیت عالی و قیمت پایین تری نسبت به مغز پسته سالم دارد آن را در حجم های بالا خریداری می نمایند.

مغز پسته گرانول شده کیفیت های مختلفی دارد به همین دلیل با قیمت های متنوع عرضه می گردد. از جمله مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت مغز پسته گرانول شده عبارتند از:

  1. سایز مغز گرانولی
  2. رنگ مغز گرانولی
  3. درصد آفلاتوکسین مغز گرانول شده

فروش مغز پسته گرانولی

با توجه به تنوع زیاد پسته های ایرانی، سفارشات برای خرید این محصول به صورت های مختلفی انجام می شود. مغز پسته های ایرانی به صورت های مختلف سالم،خرد شده،خلال شده،پودر پسته و مغز پسته گرانول شده به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.

به دلیل اینکه تقاضای مغز پسته گرانول شده بسیار کم است شرکت های اندکی در این زمینه فعالیت می نمایند. شرکت بازرگانی شادیز با توجه به نیاز خریداران این نوع محصول را در کیفیت ها و سایزهای مختلف تامین می نماید.

جهت سفارش محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

فروش مغز پسته دندانهفروش مغز پسته دندانه گرانول شدهفروش مغز پسته گرانول شدهمغز پسته دندانهمغز پسته دندانه گرانول شدهمغز پسته گرانول شدهمغز دندانه پستهمغز گرانول شده پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *