مرکز فروش بادام مامایی صادراتی سامان _ شرکت بازرگانی شادیز

مرکز فروش بادام مامایی صادراتی سامان

مرکز فروش بادام مامایی صادراتی سامان _ شرکت بازرگانی شادیز مرکز اصلی فروش بادام مامایی صادراتی سامان بصورت مستقیم در ایران می باشد.

مرکز فروش بادام مامایی صادراتی سامان

بادام مامایی از بهترین و با کیفیت ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که بیشتر جنبه صادراتی دارد. این نوع بادام طعم بسیار شیرین و لذیذ هم چنین ارزش غذایی بالایی دارد به همین دلیل از میزان تقاضای بالایی در کشورهای خارجی برخوردار است. عمده تولید بادام مامایی مربوط به استان چهار محال بختیاری در ایران است. شهرستان سامان قطب اصلی تولید،فروش و صادرات بادام مامایی در این استان می باشد.

شهرستان سامان به سبب برخورداری از آب و هوای خوب و خاک حاصلخیز هر ساله حجم بسیار بالایی از این محصول را تولید کرده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان مرکز اصلی فروش بادام مامایی سامان در ایران،آماده تامین این محصول به صورت مستقیم و در تناژ های بالا برای مشتریان در نقاط مختلف می باشد.

مشخصات بادام مامایی

بادام مامایی از ارقام مرغوب و با کیفیت بادام های ایرانی است. این نوع بادام پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود از این رو صادرات آن اغلب به شکل مغز شده انجام می شود. مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ،چربی و ارزش غذایی بسیار مرغوب می باشد. مغز بادام مامایی دارای رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد است و حالتی کشیده دارد. این نوع بادام به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد.

به جرئت می توان گفت که بادام مامایی بهترین بادام تولید شده در دنیا است . بادام مامایی تمام ویژگی های مفید دیگر انواع بادام را به صورت یکجا دارا می باشد.

صادرات بادام مامایی

همانطور که گفتیم بادام مامایی از صادرات پر رونقی برخوردار است به صورتی که بیش از ۹۰ درصد بادام مامایی کشور به کشورهای مختلف نظیر هند،ترکیه روسیه و کشورهای عربی صادر می گردد. کشور هند بزرگترین و اصلی ترین خریدار بادام مامایی ایران است. بادام مامایی با نام بادام مامرا در بازار این کشور شناخته می شود.

قیمت مغز بادام مامایی صادراتی

قیمت مغز بادام مامایی جهت صادرات با توجه به سایز آن تعیین می گردد. هر چه سایز بادام درشت تر باشد قیمت بالاتری دارد و هر چه کوچک تر باشد قیمت کمتری دارد. برای به دست آوردن سایز مغز بادام مامایی ابتدا میزان ۱۰۰ گرم از مغز بادام را جدا کرده سپس آن را شمارش می کنند. تعداد دانه مغز بادام مامایی در صد گرم را سایز بادام می گویند. هر چه تعداد مغز موجود در صد گرم کمتر باشد یعنی مغز بادام درشت تر است و قیمت بالاتری دارد.

مغز بادام مامایی گرید های مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۵۰ تایی تقسیم می کنند.مغز بادام مامایی ۸۰ و ۹۰ دانه درشت ترین سایز آن است و قیمت بالاتری دارد.

شرکت بازرگانی شادیز سایزهای مختلف مغز بادام مامایی سامان را با تضمین کیفیت و قیمت به خریداران و تجار مختلف عرضه می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت آگاهی بیشتر با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی صادراتی سامانفروش بادام مامایی صادراتی سامانمرکز فروش بادام صادراتی سامانمرکز فروش بادام مامایی سامانمرکز فروش بادام مامایی صادراتی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *