بادام مامایی سامان بهترین بادام صادراتی ایران _ بازرگانی شادیز

بادام مامایی سامان بهترین بادام صادراتی ایران

بادام مامایی سامان بهترین بادام صادراتی ایران _ بازرگانی شادیز بادام مامایی سامان را بصورت مستقیم به خریداران در نقاط مختلف دنیا عرضه می نماید.

بادام مامایی سامان بهترین بادام صادراتی ایران

کیفیت عالی و منحصر به فرد بادام مامایی برداشت شده در باغ های شهرستان سامان در استان چهار محال بختیاری سبب جلب مشتریان در کشورهای حاشیه خلیج فارس و هندوستان شده است.

بادام مامایی یکی از بهترین،خوش طعم ترین و با کیفیت ترین بادام های تولید شده در ایران است که بیشترین حجم آن برای صادرات استفاده می شود. بادام مامایی از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد همچنین ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. به جرات می توان گفت که بادام مامایی سامان بهترین بادام تولید شده در ایران و دنیا است.

شهرستان سامان قطب اصلی تولید بادام مامایی در ایران می باشد. این منطقه به سبب برخورداری از اقلیم و آب و هوای مناسب ،بهترین انواع بادام به خصوص بادام مامایی را در کشور تولید می کند.

حدود ۹۰ درصد از بادام مامایی مرغوب ایران به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد. کشور هند به عنوان اصلی ترین و مهم ترین خریدار بادام مامایی شناخته می شود. پس از  هند،کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس رتبه دوم خرید بادام مامایی را به خود اختصاص داده اند. بادام مامایی سامان به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیت ویژه به بازارهای جهانی ورود پیدا کرده است و به مرور زمان در حال پیدا کردن جایگاه ویژه ای در سطح منطقه ای و جهانی است.

بر خلاف صادرات پر رونق، این محصول فروش داخلی چندانی ندارد دلیل اصلی آن هم قیمت بالای آن نسبت به دیگر انواع بادام است. علت گران بودن این محصول، کیفیت بالا و همچنین صادراتی بودن آن است.

مشخصات و ویژگی های بادام مامایی

بادام مامایی جزو ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد. این محصول در شهریور ماه قابل برداشت است. درخت بادام مامایی نسبت به آفات و بیماری ها مقاومت بسیار بالایی دارد.

بادام مامایی پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود از این رو بیشتر به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام به دیگر کشورها صادر می گردد. مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد.

برخی از مهم ترین ویژگی های بادام مامایی عبارتند از:

  • مغز بادام مامایی صد در صد شیرین بوده و تلخی ندارد.
  • درصد دوقلویی در این بادام بسیار بالا می باشد.
  • مغز بادام مامایی دارای رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد می باشد.
  • بادام مامایی ارزش غذایی بسیار بالایی دارد.
  • بادام مامایی هم چنین چربی بسیار فراوانی دارد.

سفارش محصول بادام مامایی سامان

مغز بادام مامایی سامان به عنوان گران ترین ارقام آجیلی در بازارهای جهانی به فروش می رسد. شهرستان سامان علاوه بر تولید بادام مامایی در زمینه تولید دیگر ارقام بادام مانند بادام ربیع،بادام سنگی،بادام شاهرودی و بادام محب نیز شهرت دارد.

مجموعه بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم با باغداران و دارا بودن کارگاه های تولید ،سورت و بسته بندی مغز بادام مامایی،قادر به تامین و فروش عمده بادام مامایی به مشتریان محترم بوده و سعی در تامین محصول با بالاترین کیفیت، متناسب با سفارش مشتری و رقابتی ترین قیمت ممکن می نماید.

مشتریان عزیز و تجار ایرانی و خارجی می توانند جهت سفارش محصول از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس حاصل فرمایند.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

Uncategorized @fa

بادام سامان بهترین بادام ایرانبادام صادراتی ایرانبادام مامایی صادراتی سامانبهترین بادام ایرانبهترین بادام صادراتیبهترین بادام صادراتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *