صادرات پسته احمد آقایی ایرانی به هند _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته احمد آقایی ایرانی به هند

صادرات پسته احمد آقایی ایرانی به هند _ شرکت بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی سفید و خوش طعم ایرانی را در حجم های بالا به کشور هند صادر می نماید.

مناسب ترین نوع پسته در بین انواع اکبری،احمد آقایی،کله قوچی و فندقی برای صادرات به کشور هندوستان کدام است؟

صادرات پسته احمد آقایی ایرانی به هند متداول ترین نوع فروش پسته ایران به هند به شمار می رود. پس از پسته احمد آقایی،پسته اکبری بیشترین حجم از صادرات به هند را به خود اختصاص داده است.

بازار خرید و فروش خشکبار و پسته در هند از نظر توان اقتصادی،سلیقه و جمعیت بسیار بزرگ و گسترده است. بر خلاف دیگر کشورها مانند چین که خریدار انواع پسته ایرانی می باشد،هند تنها انواع کشیده (long) پسته را از ایران خریداری می نماید.

کشور ایران تولید کننده سه نوع پسته کشیده صادراتی از جمله پسته احمد آقایی،اکبری و بادامی است. در این بین پسته احمد آقایی ایرانی در بین دیگر انواع بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص داده است.

بازار پسته احمد آقایی صادراتی

نکات مهم برای صادرات پسته احمد آقایی ایرانی به هند:

  • عمده صادرات پسته احمد آقایی به هند در کارتن های ده کیلوگرمی می باشد.
  • استفاده از بسته بندی های وکیوم شده بسیار مورد استقبال تجار هندی است. 
  • مهم ترین پارامتر کیفی این نوع پسته برای بازار هند رنگ سفید پوست آن می باشد.
  • مسیر ارسال پسته از ایران به هند معمولا از مسیر بندر عباس به بنادر ناواشیوا با ممبئیی می باشد.
  • قیمت مناسب نیز یکی دیگر از پارامترهای مهم برای صادرات پسته به این کشور است.

با توجه به حجم بالای صادرات پسته احمد آقایی ایرانی به هند،باید توجه داشت که مزیت های رقابتی محصول در مقایسه با دیگر صادر کننده ها مربوط به رنگ سفید پوست پسته،رنگ قرمز و به اصطلاح گل ماتیکی مغز پسته و همینطور تسویه دلاری در امارات یا هند می باشد.

ویژگی های پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی از ارقام کشیده پسته های ایرانی است که پوست استخوانی سفید شفاف و مغز قرمز رنگ و بسیار خوش طعمی دارد. این نوع پسته با نام تجاری long pistachio در بازارهای جهانی شناخته می شود. علاوه بر ویژگی های نام برده پسته احمد آقایی درجه خندانی بالا و قیمت بسیار متعادلی دارد که سبب افزایش فروش آن در کشورهای مختلف خارجی شده است.

بیشترین حجم صادرات پسته احمد آقایی به کشور هند انجام می شود. مردم کشور هند بیشتر به ظاهر زیبا و طعم مواد غذایی اهمیت می دهند لذا پسته های خوش رویت با مغز سبز و طعم عالی در این کشور طرفداران زیادی دارد.

از این رو مناسب ترین پسته برای این کشور پسته احمد آقایی است. پسته احمد آقایی با ظاهری کشیده و مغز سبز رنگ و طعم فوق العاده به خوبی پاسخگوی ذائقه مردم هند می باشد.

بازرگانی شادیز هر ساله حجم بالایی از پسته احمد آقایی و همچنین مغز پسته را با بهترین کیفیت و قیمت به کشور هند ارسال می نماید. تجربه چندین ساله این مجموعه در امر صادرات می تواند کمک شایانی برای خریداران و تجار مختلف باشد.از مهم ترین ویژگی های خرید از این بازرگانی اطمینان از کیفیت و قیمت محصول می باشد.

جهت سفارش محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی ایرانیپسته ایرانیپسته ایرانی احمد آقاییصادرات پسته احمد آقایی ایرانیصادرات پسته احمد آقایی ایرانی به هندصادرات پسته ایرانیصادرات پسته ایرانی به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *