صادرات مغز پسته کال به عراق _ شرکت بازرگانی شادیز


صادرات مغز پسته کال به عراق _ شرکت بازرگانی شادیز در کنار پسته،انواع مغز پسته کال را در حجم های بالا به کشورهای عربی نظیر عراق صادر می نماید.

صادرات مغز پسته کال به عراق

صادرات مغز پسته کال هم مانند پسته در ظرفیت بالا از ایران به صورت عمده به کشور عراق انجام می شود. کاربرد اصلی این محصول در تولید انواع شیرینی های عربی می باشد. مخصوصا آن هایی که می خواهند رنگ سبز فوق العاده ای داشته باشد.

مغز پسته کال بر اساس درصد گرید آن قیمت گذاری می شود. یعنی هر چه درصد مغز سبز در آنها بیشتر باشد کیفیتش افزایش می یابد و هم قیمت آن مغز پسته کال در کشورهای عربی ارزشمند می باشد،زیرا پسته کال رنگ سبز خوشرنگ و بسیار زیبایی دارد که از آن برای تزیین شیرینی ها استفاده می شود.

در ایران مغز پسته صادراتی را بیشتر به کشورهای همسایه خصوصا کشورهای عربی صادر می نمایند. مغز پسته کال صادراتی کیفیت بالا  و رنگ سبز بسیار زیبایی دارد. به همین دلیل یکی از پر فروش ترین محصولات برای صادرات می باشد.مغز پسته کال ایران در عراق خریداران بسیاری دارد در نتیجه صادرات مغز پسته کال به عراق یکی از عمده ترین تجارت ها به شمار می آید.

زمان برداشت پسته کال

زمان برداشت پسته کال هنگامی است که ۳۰ تا ۴۰ درصد از دانه های پسته به رنگ سفید مایل به زرد می باشد و به صورتی تمایل پیدا کرده است. در برداشت پسته نارس یا کال در مناطق سرد،برداشت پسته خندان معمولا پایین تر است و اقلیم منطقه،محل باغ ،طول دوره مناسب و .. در زمان برداشت پسته نارس موثر می باشد. زمان مناسب برای برداشت پسته کال بین ۵ تا ۱۵ روز می باشد. در مناطق گرمسیر این مدت کوتاه تر و در مناطق سردسیر مدت برداشت پسته کال طولانی تر است.

به جرات میتوان گفت فروش مغز پسته صادراتی در ایران یکی از بهترین و سود آور ترین معاملاتی است که در بازارهای صادرات و واردات جهانی شاهد آن هستیم. مغز پسته نارس یا کال دارای خریداران زیادی در خارج از کشور و حومه می باشد. مغز پسته صادراتی از ایران یکی از محصولات پر فروش در صادرات محصولات ایرانی است.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از برترین صادر کنندگان آجیل و خشکبار ایرانی،انواع پسته و مغز پسته با کیفیت ایران را در حجم های بالا به کشورهای متعدد خارجی صادر می نماید.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پستهمغز پسته

صادرات پسته کال به عراقصادرات مغز پسته کال به عراقمغز پسته کال صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *