قیمت بادام درختی ارگانیک ایرانی _ بازرگانی شادیز

قیمت بادام درختی ارگانیک ایرانی

قیمت بادام درختی ارگانیک ایرانی _ بازرگانی شادیز انواع بادام درختی ارگانیک ایرانی را با قیمت مناسب به خریداران و تجار گرامی عرضه می نماید.

قیمت بادام درختی ارگانیک ایرانی

قیمت بادام درختی ارگانیک را عرضه کنندگان اصلی آن تعیین می کنند. البته نرخ ها با توجه به نوع،کیفیت،ارقام و نوع ارائه متفاوت می باشد. برای مثال نوع با پوست و مغز شده از این نظر با هم تفاوت های زیادی داشته، که طبعا بدون پوست،گرانتر است. از طرفی نیز خرید بادام درختی به صورت عمده با قیمت های پایین تری نسبت به جزئی مقدور می باشد.

بادام درختی ارگانیک

قیمت بادام درختی ارگانیک ایرانی

بادام درختی ارگانیک نیز مانند بادام های معمولی ارقام و دسته بندی های مختلفی دارد.

یک نوع خاص از بادام ارگانیک وجود دارد که در مناطق کوهستانی ایران رشد می کند و کاملا طبیعی است. این نوع بادام به بادام کوهی معروف است و سایز ریزی دارد. ولی از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و بسیار پر مغز است.

در کنار این،برخی از کشاورزان نیز به کشت بادام ارگانیک روی آورده اند. برای کشت این نوع بادام از هیچ گونه سموم مضر،مواد شیمیایی و آب فاضلاب استفاده نمی شود. برای پرورش بادام ارگانیک از کودهای حیوانی و طبعی استفاده می شود. این نوع فرآورده ها طبیعتا به دلیل پرورش سخت ،اندکی گرانتر هستند؛ هر چند مزیت ها و فواید بسیار بیشتری نسبت به انواع دیگر دارند.

به طور کلی بادام های ارگانیک نیز از لحاظ ارقام،نوع مغز،طعم،رنگ،سایز و قیمت با هم متفاوت می باشند که تا حدود زیادی به منطقه کشت،نوع مراقبت و شرایط آب و هوایی بستگی دارد.

خرید عمده بادام درختی مرغوب

خریدارانی که در عرصه صادرات،تولید دارو و یا فرآورده های غذایی فعالیت می کنند بیشتر این نوع محصول را می خرند. که از نظر قیمت به صرفه است و در عین حال،نوع مرغوب را به دست می آورند.

در اینجا سوالی که مطرح می باشد این است که بادام درجه یک چه خصوصیاتی دارد؟

عدم وجود کرم و آفت زدگی یکی از مهم ترین ویژگی های بادام درجه یک است.

سایز نیز بر کیفیت بادام بی تاثیر نیست و برای آجیل بیشتر دانه درشت را می پسندند.

ارقامی که شیرین و خوش خوراک هستند فروش بیشتری دارند.

شرکت تولیدی بازرگانی شادیز انواع بادام ارگانیک ایرانی و فرآورده های آن را با مناسب ترین قیمت به خریداران و تجار گرامی در نقاط مختلف عرضه می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام ایرانی ارگانیکبادام درختی ارگانیک ایرانیقیمت بادام ارگانیکقیمت بادام ارگانیک ایرانیقیمت بادام ارگانیک درختیقیمت بادام درختی ارگانیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *