صادرات پسته فندقی خام به آلمان و ایتالیا _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته فندقی خام به آلمان و ایتالیا

صادرات پسته فندقی خام به آلمان و ایتالیا _ بازرگانی شادیز پسته فندقی خام را بصورت عمده به کشورهای اروپایی نظیر آلمان و ایتالیا صادر می نماید.

صادرات پسته فندقی خام به آلمان و ایتالیا

پسته فندقی یکی از شناخته شده ترین و مهمترین ارقام صادراتی پسته های ایرانی است. این نوع پسته به سبب داشتن ظاهر زیبا و طعم عالی همچنین قیمت مناسب، طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف خارجی دارد.

صادرات پسته فندقی ایران به کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی مانند آلمان و ایتالیا انجام می شود. کشورهای اروپایی مانند آلمان و ایتالیا اغلب نمونه خام و فله این رقم را از ایران خریداری می نمایند.

در سالهای اخیر با توجه به جنگ تجاری پسته امریکا علیه پسته ایران ،در اولین جایی که بروز پیدا کرده در کشورهای آلمان و ایتالیاست. زیرا این کشورها نسبت به مسائل بهداشتی پسته ایران به خصوص بحث آفلاتوکسین آن حساسیت بسیار بالایی دارند. از این رو پسته آمریکا را جایگزین پسته ایران نموده اند.

با این حال کیفیت پسته ایران از نظر طعم و زیبایی بالا بوده و با وجود این مسائل باز هم پسته خام ایرانی علی الخصوص پسته فندقی به صورت فله به این مناطق صادر می گردد. پسته فندقی در انواع و انس های مختلف به کشورهای اروپایی صادر می گردد. اما برای صادرات به آلمان و ایتالیا معمولا از پسته فندقی با انس پایین( سایز درشت) استفاده می شود.

علاوه بر پسته انواع مغز پسته کال و رسیده درجه یک ایرانی نیز در حجم های بالا به این کشورها صادر می گردد.

مشخصات پسته فندقی

پسته فندقی از گروه پسته های گرد است و شکل ظاهری کوچک و زیبایی دارد. مغز پسته فندقی بسیار خوش طعم و سبز رنگ است. انس پسته فندقی بالا است به همین دلیل استفاده از آن در آجیل بسیار مقرون به صرفه می باشد.

پسته فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در ایران به خود اختصاص داده است و نسبت به دیگر ارقام پسته صادراتی قیمت پایین تری دارد. پسته فندقی با نام تجاری Round Pistachio در بازارهای جهانی شناخته می شود.

بیشترین حجم تولید پسته فندقی در ایران مربوط به استان کرمان و شهرستان های آن مانند رفسنجان،زرند و سیرجان است.

صادرات پسته فندقی دهان بسته به آلمان و ایتالیا

صادرات پسته فندقی دهان بسته به آلمان و ایتالیا

علاوه بر صادرات پسته فندقی خام،صادرات پسته فندقی دهان بسته نیز به این دو کشور صورت می گیرد.عمده صادرات این محصول به آلمان برای بهره مند شدن از مغز آن است.

دلیل اینکه برای صادرات به اروپا از پسته دهن بسته استفاده می شود این است که پوست استخوانی این پسته کاملا بسته است و هیچ گونه بیماری و مواد شیمیایی بر روی مغز داخل پسته اثر نمی گذارد. پسته دهن بسته از نظر بهداشتی کاملا سالم است و فاقد سم آفلاتوکسین می باشد.

بهترین زمان برای خرید پسته فندقی از استان های پسته خیز ایران مانند کرمان،فصل پاییز و در مهر ماه است که بلا فاصله بعد از فصل برداشت نیز می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز با سابقه چندین ساله در زمینه صادرات پسته به کشورهای اروپایی و آشنایی با بازار های این کشور،آماده همکاری با تجار محترم در کشورهای آلمان،ایتالیا و .. می باشد.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر بازرگانی مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته فندقی

صادرات به ایتالیاصادرات پسته به آلمان و ایتالیاصادرات پسته به ایتالیاصادرات پسته خام به آلمانصادرات پسته خام به ایتالیاصادرات پسته فندقی به آلمانصادرات پسته فندقی به ایتالیاصادرات پسته فندقی خام به آلمانصادرات پسته فندقی خام به ایتالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *