خرید بادام محب ایرانی سامان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید بادام محب ایرانی سامان

خرید بادام محب ایرانی سامان _ شرکت بازرگانی شادیز بادام محب پوست کاغذی سامان را بصورت عمده و بی واسطه به خریداران عرضه می نماید.

خرید بادام محب ایرانی سامان

بادام محب یا همان بادام پوست کاغذی یکی از محبوب ترین انواع بادام درختی ایرانی است. بهترین نمونه این بادام در شهرستان سامان واقع در استان چهار محال بختیاری تولید می گردد. هر ساله حجم بسیاری بالایی از انواع بادام درختی به خصوص بادام محب در این منطقه تولید شده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

مشتریان عزیز می توانند برای خرید بادام کاغذی ایرانی درجه یک و با کیفیت در حجم عمده و تناژی از طریق این سایت اقدام نمایند.

مشخصات بادام محب

بادام پوست کاغذی که در کشور ما به نام های بادام محب یا محب علی معروف است. یکی از پر طرفدارترین ارقام بادام در ایران است که به صورت عمده در چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان کشت می شود.شرایط اقلیمی مناسب این استان باعث شده که بهترین بادام محب در این منطقه تولید گردد.

بادام محب پوست چوبی بسیار نازکی دارد از این رو به راحتی و با فشار دو انگشت شکسته می شود. مغز بادام محب بسیار ترد و شیرین است و هم چنین ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. از مهم ترین مزیت های بادام محب نسبت به دیگر انواع بادام می توان به درصد بالای مغز به پوست و قیمت متعادل آن اشاره کرد.پوست نازک این بادام مانع از نفوذ آلودگی به مغز بادام و حفظ کیفیت و تازگی آن می شود. از طرفی نیز شرایط انبار داری آن آسان تر است.

از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود. این نوع بادام هم چنین یک میان وعده سالم و مقوی برای کودکان و بزرگسالان است.

شرکت بازرگانی شادیز بادام محب درجه یک و با کیفیت سامان را به صورت مستقیم و بدون واسطه به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

هم اکنون جهت سفارش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام محب

بادام محب ایرانی سامانخرید بادام محب ایرانیخرید بادام محب ایرانی سامانخرید بادام محب سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *