صادرات مغز پسته سبز به سوئیس _ بازرگانی شادیز

صادرات مغز پسته سبز به سوئیس

صادرات مغز پسته سبز به سوئیس _ بازرگانی شادیز انواع مغز پسته سبز مرغوب ایرانی را به کشور سوئیس و سایر نقاط دنیا صادر می نماید.

صادرات مغز پسته سبز به سوئیس

کشور ایران به عنوان بزرگترین کشور تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا شناخته می شود. در کنار پسته، انواع مغز پسته های ایرانی نیز با کیفیت های مختلف به کشورهای مختلف صادر می گردد. تنوع مغز پسته در بازار ایران بسیار زیاد است. اما زمانی که قصد صادرات مغز پسته را داریم انتخاب های ما به تعداد مشخصی محدود می شود.

مهم ترین انواع پسته صادراتی از ایران به تمام کشورهای دنیا عبارتند از:

  • مغز پسته گل دار
  • مغز پسته کال
  • مغز پسته دو پوست شده
  • مغز پسته پودری یا پودر پسته

بیشترین حجم صادرات مغز پسته ایرانی به این چهار نوع کلی تقسیم بندی می شود. کشور سوئیس یکی از بزرگترین خریداران مغز پسته های ایرانی به خصوص مغز پسته سبز است. برای صادرات مغز پسته سبز به سوئیس نیز انتخاب های ما مجددا محدود تر می شود البته این محدودیت هم از نظر بهداشتی و هم از نظر نوع محصول است.

دو نوع مغز پسته کال و یا دو پوست شده بیشترین حجم صادرات مغز پسته سبز از ایران به سوئیس را به خود اختصاص داده است. مغز پسته سبز در بازار ایران معمولا در ۴ گرید سالم و ۲ گرید لپه و شکسته شده تولید می شود.

مغز پسته سبز یکی از مرغوبترین انواع مغز پسته ایرانی است که رنگ سبز زیبا،طعم عالی و هم چنین به دلیل کیفیت عالی قیمت بالاتری دارد. قیمت مغز پسته سبز با توجه به پارامترهای مختلفی از جمله رنگ سبز آن و دیگر موارد تعیین می گردد. به این معنی که هر چه مغز پسته رنگ سبز تیره تری داشته باشد با کیفیت تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

تولید کنندگان این محصول اغلب محصولات خود را با استفاده از دستگاه های سورت لیزی بر اساس میران سبز بودن تفکیک می نمایند. مغز پسته سبز دو پوست شده علاوه بر سوئیس در کشورهای آلمان،چین،ژاپن،کره جنوبی نیز خریداران زیادی دارد.

قیمت روز مغز پسته صادراتی به سوئیس

برای صادرات مغز پسته به سوئیس قیمت یکی از مهم ترین پارامترها می باشد. در خرید عمده و تجارت این محصول داشتن قیمت رقابتی،فروش محصول به مصرف کننده نهایی را آسان تر می کند.

قیمت انواع مغز پسته دو پوست شده بر اساس قیمت روز دلار یا یورو بیان می گردد. که با توجه به توانایی شرکت تولید کننده شما می توانید پرداخت خود را به صورت ریالی،دلاری و یا یورویی انجام دهید.

بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در حوزه تولید،فروش و صادرات پسته و فرآورده های آن است. این مجموعه آماده ارائه انواع پسته و مغز پسته ایرانی به خریداران و تجار در نقاط مختلف دنیا می باشد.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر بازرگانی مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات مغز پسته به سوئیسصادرات مغز پسته سبز به سوئیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *