قیمت مغز پسته کال رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت مغز پسته کال رفسنجان

قیمت مغز پسته کال رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته کال را مطابق سفارش مشتری بصورت مستقیم تامین و ارسال می نماید.

قیمت مغز پسته کال رفسنجان

یکی از گران ترین ارقام مغز پسته،مغز پسته کال می باشد. این نوع مغز پسته همانطور که از نام آن پیداست از پسته های نارس و کال به دست می آید. قیمت مغز پسته کال به دلیل کیفیت و سبزی خاصی که دارد از سایر انواع مغز پسته بالاتر است. از مغز پسته کال بیشتر جهات صادرات به کشورهای ثروتمند و کیفیت محور خارجی استفاده می شود.

مغز پسته کال

مغز پسته به عنوان مهم ترین فرآورده پسته در ایران از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است. مغز پسته نیز همانند خود پسته ارقام مختلفی دارد که هر یک از انواع آن با توجه به پارامترهای مشخصی قیمت گذاری می شود. یکی از با کیفیت ترین ارقام مغز پسته تولید شده در ایران،مغز پسته کال است.

فرآیند تولید مغز پسته کال بدین صورت است که ابتدا پسته های تازه را زودتر از موعد برداشت و به صورت نارس از درخت جمع آوری کرده سپس پسته های کال را جهت فرآوری به ترمینال ضبط پسته منتقل می کنند.پس از آن پسته های فرآوری شده با دستگاه یا با دست شکسته می شود و در نهایت مغز پسته کال تولید می گردد.

قیمت مغز پسته کال رفسنجان

از مغز پسته کال بیشتر برای مصارف صادراتی و برای تولید خلال پسته استفاده می شود. بیشترین حجم صادرات مغز پسته کال به کشورهای اروپایی و کشورهای عربی انجام می شود.

شهر رفسنجان قطب اصلی تولید پسته و انواع مغز پسته در ایران می باشد. بهترین و با کیفیت ترین مغز پسته کال نیز در این منطقه تولید می گردد. قیمت مغز پسته کال رفسنجان با توجه به پارامتر های متعددی محاسبه می شود که عبارتند از:

  • میزان سبزی مغز
  • سایز مغز
  • آفلاتوکسین مجاز
  • درصد مغز دندانه،لپه و شکسته موجود در آن
  • و…

تعیین قیمت پسته و مغز پسته امری تخصصی است و تشخیص قیمت دقیق آن نیازمند شناخت محصول و تجربه در این زمینه می باشد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ها با کارشناسان مجموعه شادیز تماس بگیرید.

شرکت بازرگانی شادیز با سابقه درخشان در این حوزه آماده فروش انواع مغز پسته و پسته به خریداران در نقاط مختلف می باشد.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

قیمت مغز پسته کال رفسنجانمغز پسته کال رفسنجان

۱۷ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *