صادرات مغز پسته کال سبز به کشورهای عربی _ بازرگانی شادیز

صادرات مغز پسته کال سبز به کشورهای عربی

صادرات مغز پسته کال سبز به کشورهای عربی _ بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته ایرانی را به کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس صادر می نماید.

صادرات مغز پسته کال سبز به کشورهای عربی

مغز پسته کال سبز از جمله محصولات صادراتی ایران به کشورهای عربی مانند عراق،اردن،امارات،قطر و عمان است. صادرات مغز پسته کال به این کشورها به منظور مصرف در بازار این کشورها و هم چنین باز صادرات آن انجام می شود.

مغز پسته کال سبز به شکل دو پوست شده و معمولی در تناژهای بالا به کشورهای مختلف انجام می شود. حجم عمده ای از صادرات این محصول مربوط به کشورهای عربی و همسایه ایران است. بیشترین کاربرد مغز پسته سبز در کشورهای عربی برای تهیه و تزیین شیرینی های عربی است. مغز پسته کال سبز به دلیل رنگ زیبا،روغن فراوان و عطر دلپذیری که دارد طرفداران بیشماری در کشورهای خارجی دارد.

با کیفیت ترین مغز پسته کال در استان کرمان و شهرستان زرند در ایران تولید می شود و به بازار عرضه می گردد. مغز پسته کال سبز گرید های مختلفی دارد که بر اساس رنگ سبز آن تقسیم بندی می شود. قیمت مغز پسته کال نیز با توجه به درصد مغز پسته سبز در آن محاسبه می شود. هر چه درصد مغز پسته سبز موجود در بار بیشتر باشد مرغوبتر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

صادرات مغز پسته کال دو پوست شده

صادرات مغز پسته کال هم در نوع معمولی و هم دو پوست شده به مناطق مختلف دنیا انجام می شود . اما مغز پسته کال دوپوست شده بیشتر به کشورهای ثروتمند اروپایی صادر می گردد. کشورهایی مانند آلمان،ایتالیا،فرانسه،انگلیس،کانادا و چین از بزرگترین متقاضیان این نوع مغز پسته می باشند.

مغز پسته دو پوست از مغز پسته کال معمولی حاصل می گردد. برای این منظور پوسته نازک و شیری رنگ مغز پسته کال را جدا می سازند به صورتی که تنها بخش گوشتی و سبز رنگ مغز پسته باقی بماند. این نوع مغز پسته رنگ سبز تیره و کیفیت و قیمت بالایی دارد.

در گرید های مغز پسته دو پوست مغز پسته های شکسته و دندانه نیز وجود دارد که قیمت پایین تری نسبت به مغز پسته سوپر آن دارد. از مشتریان مغز پسته شکسته کشور ترکیه را می توان نام برد.

شرکت بازرگانی شادی انواع پسته و مغز پسته های درجه یک ایران را به اقصی نقاط دنیا از جمله کشورهای عربی صادر می نماید.

جهت خرید،فروش و صادرات این محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات مغز پسته سبز به کشورهای عربیصادرات مغز پسته کال به کشورهای عربیصادرات مغز پسته کال سبزصادرات مغز پسته کال سبز به کشورهای عربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *