قیمت انواع مغز پسته کال سبز _ بازرگانی شادیز

قیمت انواع مغز پسته کال سبز

ستهقیمت انواع مغز پسته کال سبز _ بازرگانی شادیز انواع مغز پسته کال سبز را بصورت عمده و با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران محترم عرضه می نماید.

قیمت انواع مغز پسته کال سبز

مغز پسته کال یا همان مغز پسته سبز انواع و گریدهای مختلفی دارد،که قیمت هر کدام از آن ها با یکدیگر متفاوت است.مغز پسته کال از پسته کالک به دست می آید.قیمت گذاری پسته کالک با توجه به گرم مغز آن در ۱۰۰ گرم پسته انجام می شود. بهترین نوع پسته کالک آن هایی هستند که در ۱۰۰ گرم بیشتر از ۲۵ گرم مغز پسته کال بدهند.

مغز پسته کال چیست؟

مغز پسته کال یکی از مرغوبترین انواع مغز پسته و جزو بهترین محصولات صادراتی در ایران محسوب می شود. فرآیند فراوری مغز پسته کال بدین گونه است که مغز پسته های کال یا همان نرسیده را پس از خشک کردن در آفتاب، برای مدت زمان مشخصی در آب جوش قرار می دهند و پس از جداسازی پوسته آن ها مغز سبز بدست می آید. یکی از مهم ترین مراحل در فراوری مغز پسته کال شکستن می باشد. در این مرحله مغز کال به انواع زیر دسته بندی می شود.

مغز پسته کال لپه

مغز پسته کال خردشده

مغز پسته کال نشکسته

مرغوبترین پسته کالک در استان کرمان و در شهرهای زرند،شهر بابک،خوی و رابر از درختان برداشت می شود. بهترین نوع مغز پسته کال نوع دو پوست شده ی آن است که گرید های مختلفی دارد و بر حسب میزان رنگ و سایز تقسیم بندی می شود.

گرید های مغز پسته سبز

گرید S
این گرید دارای رنگ سبز تیره و یکدستی می باشد و گران ترین نوع آن است.

گرید A
این گرید دارای رنگی سبز روشن تر از گرید قبل می باشد.

گرید B
رنگ مغز این گرید دارای درصد کمی مغز روشن می باشد.

گرید D
این گرید شامل مغزهای با درصد رنگ روشن بیشتر می شود.

گرید E
مغزهای این گرید کاملا دارای رنگ روشن می باشند.

گرید F
این گرید شامل مخلوطی از مغز لپه و دندانه در رنگ های سبز و زرد می باشد.

قیمت مغز پسته سبز تنها با رویت آن تعیین می گردد و مانند قیمت پسته بر حسب انس و ..نیست. تنها عامل تعیین کننده پسته رنگ سبز آن است. یعنی هر چه رنگ سبز آن تیره تر باشد مرغوبتر است و قیمت بالاتری دارد و هر چه رنگ سبز آن روشن تر باشد ارزانتر است. مغز پسته کال با رنگ سبز تیره مرغوبترین نوع آن است که به مغز پسته سوپر مشهور است. مغز پسته با رنگ زرد روشن نیز پایین ترین درجه آن می باشد.

صادرات مغز پسته کال سبز

مغز پسته سبز برای صادرات نیز بر اساس موارد بالا دسته بندی می شود. کشورهای ثروتمند اروپایی از جمله بزرگترین مشتریان این نوع مغز پسته می باشند. پس از کشورهای اروپایی کشورهای عربی،ترکیه و هند از بزرگترین خریداران این محصول می باشند.برای صادرات به کشورهای اتحادیه اروپا اغلب از مغز پسته دو پوست شده استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته کال سبز را با توجه به بازار کشور هدف و نیاز مشتری در بسته بندی های مختلف و.. برای مشتریان تامین می نماید.

قیمت انواع مغز پسته توسط کارشناسان این مجموعه به مشتریان محترم اعلام می گردد. جهت خرید محصول و دریافت قیمت ها می توانید با کارشناسان شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

 

Uncategorized @fa

انواع مغز پسته کالقیمت انواع مغز پستهقیمت انواع مغز پسته سبزقیمت انواع مغز پسته کالقیمت انواع مغز پسته کال سبزقیمت مغز پسته سبزگرید های مغز پسته سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *