فروش پسته درجه یک کله قوچی رفسنجان و مشهد _ بازرگانی شادیز

فروش پسته درجه یک کله قوچی رفسنجان و مشهد

فروش پسته درجه یک کله قوچی رفسنجان و مشهد _ بازرگانی شادیز پسته کله قوچی تولید شده در مناطق مختلف ایران را بصورت عمده به فروش می رساند.

فروش پسته درجه یک کله قوچی رفسنجان و مشهد

پسته کله قوچی یکی از پسته های مرغوب و پر فروش تولید شده در شهرهای رفسنجان و مشهد است. این دو منطقه بیشترین و بهترین انواع پسته کله قوچی را در ایران تولید کرده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نمایند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مختلف پسته کله قوچی را بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه و با مناسبترین قیمت در اختیار خریداران محترم قرار می دهد.

مشخصات و ویژگی های پسته کله قوچی

پسته کله قوچی مانند پسته فندقی جزو ارقام گرد به شمار می آید. این نوع پسته ظاهری گرد،درشت و کروی شکل دارد و جزو ارقام لوکس پسته محسوب می شود. همانطور که می دانید در خرید پسته سه پارامتر اصلی مد نظر است که عبارتند از:

قیمت پسته

کیفیت پسته

طعم و مزه پسته

سه مورد بالا از مهم ترین موارد برای خرید پسته است که پسته کله قوچی هر سه ویژگی را دارا می باشد از این رو انتخاب مناسبی برای مشتریان است. پسته کله قوچی درجه خندانی بالا و طعم بسیار لذیذی دارد اما بیشترین شهرت آن در بازار به دلیل ظاهر لوکس و درشت بودن آن است.انس پسته کله قوچی پایین است از این رو تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشت بودن آن می باشد. پوست استخوانی این پسته دارای رنگ سفید مات و مغز آن به رنگ سرخ تیره است.

از پسته کله قوچی به دلیل درشتی و طعم عالی بیشتر جهت مصارف آجیلی و صادرات به کشورهای لوکس پسند یا کیفیت محور استفاده می شود. رقم کله قوچی پس از فندقی بیشترین حجم از تولید را در ایران به خود اختصاص داده است. با کیفیت ترین پسته کله قوچی در شهرستان رفسنجان کرمان و مشهد تولید می گردد.

صادرات پسته کله قوچی

پسته کله قوچی پس از پسته فندقی بیشترین حجم از صادرات را به خود اختصاص داده است و از فروش بسیار پر رونقی در بازارهای جهانی برخوردار می باشد. بیشترین حجم صادرات پسته کله قوچی به کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد. این کشورها به دلیل شرایط خوب اقتصادی و نداشتن محدودیت مالی، بیشتر پسته های لوکس و درجه یک ایرانی مانند پسته کله قوچی و اکبری را از ایران خریداری می نمایند.

قیمت پسته کله قوچی

قیمت پسته کله قوچی با توجه به پارامترهای مختلفی محاسبه می گردد از جمله:

انس پسته

درجه خندانی

درصد توچین

درصد دهن بست

کیفیت پسته

رویت پسته

و..

قیمت پسته کله قوچی درجه یک معمولا از پسته فندقی گرانتر و از پسته اکبری پایین تر است.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین شرکت تامین کننده و صادر کننده پسته در ایران،مرغوبترین پسته کله قوچی تولید شده در مناطق مختلف ایران مانند رفسنجان و مشهد را بصورت مستقیم از تولید کننده برای خریداران فراهم می نماید.

محصولات این مجموعه بدون واسطه و با قیمت های رقابتی و منحصر به فرد به خریداران عرضه می گردد.

جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

Uncategorized @fa

پسته کله قوچی درجه یک رفسنجانپسته کله قوچی مشهد و رفسنجانفروش پسته درجه یک کله قوچی رفسنجانفروش پسته درجه یک کله قوچی رفسنجان و مشهدفروش پسته درجه یک کله قوچی مشهدفروش پسته کله قوچی مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *