تامین کننده بادام پوست کاغذی اصفهان و شهرکرد _ بازرگانی شادیز

تامین کننده بادام پوست کاغذی اصفهان و شهرکرد

تامین کننده بادام پوست کاغذی اصفهان و شهرکرد _ بازرگانی شادیز بادام کاغذی اعلای اصفهان و چهار محال را بصورت عمده به خریداران ارائه می نماید.

تامین کننده بادام پوست کاغذی اصفهان و شهرکرد

بادام پوست کاغذی از لوکس ترین بادام های تولید شده در ایران است و در برخی از استان های کشور نظیر استان اصفهان و چهار محال بختیاری تولید می گردد. تولید ،خرید،فروش و صادرات بادام پوست کاغذی در این دو استان از رونق بسیار بالایی برخوردار است. بادام کاغذی به سبب دارا بودن مزیت های فراوان و قیمت مناسب،طرفداران بیشماری در نقاط مختلف ایران و کشورهای خارجی دارد.

به همین جهت شرکت بازرگانی شادیز تامین و فروش بادام پوست کاغذی را در راس فعالیت های تجاری خود قرار  داده است. این مجموعه انواع بادام کاغذی تازه تولید شده در شهرهای مختلف ایران مانند اصفهان و شهرکرد را بصورت مستقیم و در حجم های بالا برای مشتریان تامین می نماید.

ویژگی ها و مشخصات بادام پوست کاغذی

بادام پوست کاغذی به بادامی می گویند که پوست چوبی آن بر خلاف دیگر انواع بادام ضخامت کمی دارد و به راحتی شکسته می شود. بادام کاغذی با نام های بادام محب و بادام سفید یا بادام نجف آبادی نیز شناخته می شود. این بادام مغز بسیار ترد،شیرین و مقوی دارد . از بادام کاغذی بصورت خام و بو داده در انواع آجیل ها و برای صادرات به کشورهای دیگر استفاده می شود. صادرات بادام کاغذی به کشورهایی نظیر روسیه،ترکیه،ارمنستان،پاکستان،گرجستان،امارات و.. انجام می شود.

از مهمترین ویژگی های بادام پوست کاغذی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوست نازک

درصد مغز به پوست بالا

ارزش غذایی فراوان

نگهداری آسان

زمان ماندگاری بالا

قیمت متعادل

طعم بسیار عالی

مناسب برای مصارف آجیلی

مناسب جهت صادرات

حجم تقاضای بالا

پوست نازک این بادام مانع از نفوذ آلودگی به مغز بادام و حفظ کیفیت و تازگی آن می شود. یکی از مهم ترین دلایل به صرفه بودن خرید بادام کاغذی درصد بالای مغز به پوست آن است به صورتی که خرید بادام کاغذی با پوست با خرید مغز بادام تفاوتی ندارد. میزان مغز بادام کاغذی از بادام مامایی و بادام ربیع نیز بیشتر است .

قیمت عمده بادام کاغذی

قیمت عمده بادام کاغذی با قیمت آن در بازار متفاوت است و مسلما خرید عمده بادام کاغذی برای خریداران و تجار بسیار به صرفه است. شما می توانید از طریق ارتباط با مدیر فروش مجموعه شادیز از قیمت عمده بادام کاغذی مطلع شوید.

در شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام کاغذی و سایر انواع بادام ایرانی با قیمت عالی و منحصر به فرد به فروش می رسد.

مجموعه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش بادام و خشکبار در ایران،انواع بادام ایرانی را بصورت مستقیم و دست اول به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

جهت خرید،فروش و صادرات این محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

بادام پوست کاغذی

تامین کننده بادام اصفهان و شهرکردتامین کننده بادام پوست کاغذی اصفهانتامین کننده بادام پوست کاغذی اصفهان و شهرکردقیمت عمده بادام کاغذیمشخصات بادام کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *