مرکز خرید و صادرات گردوی همدان _ بازرگانی شادیز

مرکز خرید و صادرات گردوی همدان

مرکز خرید و صادرات گردوی همدان _ بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی تولید شده در استان همدان را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.

مرکز خرید و صادرات گردوی همدان

استان همدان یکی از اصلی ترین قطب های تولید کننده گردو در ایران به شمار می آید. یکی از مرغوبترین گردوهای تولیدی همدان گردوی تویسرکان است. گردوی تویسرکان ویژگی های بسیتار منحصر به فرد و کیفیت فوق العاده ای دارد. خرید گردوی تویسرکان یک انتخاب مناسب برای خریداران و صادر کنندگان گردو است.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید،فروش و صادرات گردو در ایران،انواع گردوی تولید شده در مناطق مختلف همدان مانند تویسرکان را بصورت دست اول و با قیمت عالی به دست خریداران می رساند.

استان همدان به سبب برخورداری از آب و هوا و شرایط  اقلیمی مناسب مناسبترین مکان جهت کشت و تولید انواع گردو است. شهر تویسرکان بزرگترین قطب تولید کننده گردو در این استان است که به سبب تولید گردوی با کیفیت در مقیاس جهانی به پایتخت گردو در ایران شهرت دارد. پس از تویسرکان شهرهای ملایر و نهاوند به عنوان دیگر قطب های تولید کننده گردو در همدان شناخته می شوند.

گردوهای تولید شده در همدان ویژگی های متعددی دارند که عبارتند از:

پوست بسیار نازک و به اصطلاح کاغذی

مغز سفید و درشت

طعم بسیار عالی

روغن فراوان

ارزش تغذیه ای بالا

مناسب جهت صادرات

عرضه و تقاضای بالا

صادرات گردوی همدان

ویژگی های نام برده سبب شهرت گردوهای تولیدی همدان در بازارهای داخلی و خارجی شده است. انواع گردوی همدان به شکل مغز شده و با پوست به کشورهای مختلف از جمله عمان،ترکیه،امارات،قطر،عراق،کشورهای اروپایی و .. صادر می گردد.

گردوی همدان از جمله گردوی تویسرکان به دلیل کیفیت عالی به عنوان بهترین گردوی تولید شده در جهان شناخته می شود.از این رو طرفداران بیشماری در نقاط مختلف دنیا دارد.

بهترین روش جهت خرید گردوی همدان با کیفیت و قیمت مناسب،خرید مستقیم از تولید کننده است. در این روش با حذف واسطه ها،شما می توانید محصول مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و بدون هیچ هزینه اضافه ای از تولید کننده اصلی خریداری نماید.

هم اکنون جهت خرید و صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید و صادرات گردوی همدانصادرات گردو همدانصادرات گردوی همدانگردو ی صادراتی همدانمرکز خرید گردو صادراتی همدانمرکز خرید گردوی همدانمرکز خرید و صادرات گردوی همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *