فروش عمده مغز بادام سنگی صادراتی _ بازرگانی شادیز

فروش عمده مغز بادام سنگی صادراتی

almond nuts in white scoop on wooden table.


فروش عمده مغز بادام سنگی صادراتی _ بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام سنگی درجه یک ایرانی را بصورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

فروش عمده مغز بادام سنگی صادراتی

بادام سنگی یکی از معروفترین انواع بادام تولید شده در ایران است که پوست بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود. از این رو حدود ۹۰ درصد آن بصورت شکسته شده و به شکل مغز بادام به فروش می رسد.

همانطور که می دانید بادام سنگی پایین ترین قیمت را در بین انواع بادام درختی دارا می باشد و بالطبع مغز آن نیز قیمت ارزانتری نسبت به سایر انواع مغز بادام دارد. مغز بادام سنگی به دلیل داشتن کیفیت عالی و قیمت مناسب همواره متقاضیان بسیاری در بازارهای داخلی و خارجی دارد. صادرات مغز بادام سنگی از تجارت های بسیار پر سود است . کشورهای همسایه ایران از جمله خریداران این نوع مغز بادام می باشد.

ویژگی های مغز بادام سنگی عبارتند از:

طعم شیرین و لذیذ

چربی فراوان

قیمت مناسب

ارزش تغذیه ای بالا

میزان تقاضای زیاد

و..

قیمت مغز بادام سنگی

قیمت گذاری این محصول برای فروش با توجه به سایز مغز بادام،درصد دوقلو و شکسته موجود در بار  و هم چنین تازگی آن انجام می شود. بیشترین حجم تولید این نوع بادام در استان های فارس،چهار محال بختیاری،اصفهان،کرمان، و خراسان است.

از مغز بادام سنگی بیشتر به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع روغن گیری،دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. مغز بادام سنگی هم چنین به شکل های مختلف مانند خلال بادام،پودر بادام،پرک بادام و.. در بازار به فروش می رسد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه تامین،فروش و صادرات بادام،مرغوبترین انواع بادام و مغز بادام صادراتی را بصورت مستقیم  به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام سنگی

فروش عمده مغز بادام سنگی صادراتیفروش عمده مغز بادام صادراتیفروش مغز بادام سنگی صادراتیمغز بادام سنگی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *