مرکز فروش خلال بادام درختی _ بازرگانی شادیز

مرکز فروش خلال بادام درختی

مرکز فروش خلال بادام درختی _ بازرگانی شادیز انواع خلال بادام درختی تازه را بصورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت منحصر به فرد به فروش می رساند.

مرکز فروش خلال بادام درختی

حلال بادام یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین فراورده های مغز بادام درختی است و دارای تقاضای بسیار چشمگیری می باشد. فروش انواع خلال بادام درختی از عمده فعالیت های مرکز بازرگانی شادیز در حوزه ی تجارت بادام است.

این مجموعه انواع خلال بادام با کیفیت های مختلف را با توجه به نیاز مشتری بصورت فله و بسته بندی شده تامین و عرضه می نماید.

محصولاتی مانند خلال بادام کاربرد بسیار فراوانی در صنایع مختلف غذایی دارند. از خلال بادام برای تولید شیرینی،بستنی،شکلات،گز،سوهان و دیگر محصولات غذایی استفاده می شود. این محصول علاوه بر فروش داخلی پر رونق، از فروش بسیار خوبی در زمینه صادرات نیز برخوردار است.

خلال بادام از جمله محصولاتی است که اگر در محیط های نامناسب نگهداری شود به سرعت کیفیت خود را از دست کمی دهد. مناسب ترین بسته بندی برای خلال بادام به صورت کارتن های پنج کیلویی می باشد. البته برای موارد صادراتی که مدت ارسال آن طولانی تر است ،بسته بندی وکیوم شده ده کیلویی مناسب تر می باشد.

خلال بادامی درجه یک است که کشیده تر،بلندتر و رنگ روشن تری داشته باشد. خلال بادام مرغوب فاقد لکه های قهوه ای و سیاه و ضایعاتی مانند پوست بادام است. خلال بادام عمده توسط کارگاه های تولید کننده بادام در مناطق مختلف ایران به بازار عرضه می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع خلال بادام درختی درجه یک را بصورت مستقیم و با قیمت های فوق العاده به خریداران و تجار گرامی ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت قیمت ها با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام

خلال بادامخلال بادام درختیفروش خلال بادامفروش خلال بادام درختیمرکز فروش خلال باداممرکز فروش خلال بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *