شرکت صادرات پسته اکبری درجه یک _ بازرگانی شادیز

شرکت صادرات پسته اکبری درجه یک

شرکت صادرات پسته اکبری درجه یک _ بازرگانی شادیز پسته اکبری درجه یک ایران را بصورت عمده به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

شرکت صادرات پسته اکبری درجه یک

شرکت بازرگانی شادیز با فعالیت درخشان در حوزه فروش و صادرات پسته،به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های صادر کننده پسته در ایران شناخته می شود. انواع پسته های صادراتی از جمله پسته اکبری توسط این مجموعه با بهترین کیفیت و قیمت به نقاط مختلف دنیا ارسال می گردد.

نرخ روز پسته اکبری صادراتی

نرخ روز پسته با توجه به نوسانات بازار دچار تغییر می شود و می تواند بازار خرید و فروش را تحت تاثیر قرار دهد. هر ساله حجم بسیار زیادی از این نوع پسته به بازارهای جهانی عرضه می گردد و به دلیل کیفیت بالا و طعم خوب مشتریان کثیری را به خود اختصاص داده است.

پسته اکبری به عنوان لوکس ترین پسته تولید شده در ایران از فروش صادراتی بسیار خوبی برخوردار است. از این رو قیمت پسته اکبری از موارد حائز اهمیت برای بازرگانان و خریداران است.

در این مجموعه نرخ انواع پسته های صادراتی جهت آگاهی خریداران و تجار به صورت به روز رسانی شده اعلام می گردد. جهت استعلام قیمت ها می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان شادیز در ارتباط باشید.

مشخصات و ویژگی های پسته اکبری

پسته اکبری از خانواده پسته هلی بادامی است و شکل ظاهری بسیار کشیده ای دارد. پسته اکبری با نام super long pistachio در بازارهای جهانی شناخته می شود. این نوع پسته به نام پسته لوکس و آجیلی نیز معروف است.

پوست استخوانی این پسته دارای رنگ کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است. پسته اکبری گران قیمت ترین پسته صادراتی ایران است و از نظر تجاری نیز ارزش بالایی دارد. پسته اکبری در دو نوع یک بر چاک و دو بر چاک در بازار موجود می باشد. البته نوع دوبر چاک آن مرغوبتر است و قیمت بالاتری دارد.

از دیگر ویژگی های پسته اکبری می توان به طعم فوق العاده و درجه خندانی بالای آن اشاره کرد. انس پسته اکبری پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن می باشد به همین دلیل استفاده از آن در آجیل بسیار چشمگیر است.

پسته اکبری در مناطق مختلف ایران از جمله استان کرمان و رفسنجان تولید می گردد.

صادرات پسته اکبری

از پسته اکبری بیشتر به صورت آجیلی و جهت صادرات به کشورهای لوکس پسند و به اصطلاح کیفیت محور استفاده می شود.کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس از بزرگترین خریداران پسته اکبری به شمار می آیند. این کشورها به دلیل نداشتن محدودیت های اقتصادی اغلب پسته های لوکس ایرانی مانند پسته اکبری و پسته کله قوچی خندان و دستچین را خریداری می کنند.

شرکت بازرگانی شادیز  پسته اکبری لوکس ایرانی را با بالاترین درجه کیفی و قیمت مناسب به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مشاورین مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته اکبری

شرکت صادرات پستهشرکت صادرات پسته اکبریشرکت صادرات پسته اکبری درجه یکشرکت صادرات پسته درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *