فروش عمده بادام پوست کاغذی اصفهان _ شرکت شادیز

فروش عمده بادام پوست کاغذی اصفهان

فروش عمده بادام پوست کاغذی اصفهان _ شرکت شادیز بادام  کاغذی مرغوب اصفهان را با قیمت مناسب و در حجم های بالا به خریداران عرضه می نماید.

فروش عمده بادام پوست کاغذی اصفهان

فروش عمده بادام کاغذی اصفهان به سبب کیفیت بالا و قیمت مناسب از رونق بسیار بالایی در بازار برخوردار می باشد. بادام پوست کاغذی اصفهان یکی از بهترین بادام های تولید شده در ایران است که علاوه بر بازار پر رونق داخلی به کشورهای متعدد خارجی نیز صادر می گردد.

استان اصفهان یکی از اصلی ترین قطب های تولید کننده بادام درختی در کشور است. انواع بادام درختی از جمله بادام کاغذی،بادام مامایی و بادام سنگی به صورت عمده در این استان تولید می گردد.

ویژگی ها و مشخصات بادام کاغذی

بادام کاغذی نمونه ای منحصر به فرد از بادام های ایرانی است که پوست بسیار نازک و شکننده ای دارد. این نوع بادام در مناطق مختلف ایران از جمله اصفهان،چهار محال بختیاری و استان فارس تولید می گردد. مغز بادام مامایی بسیار ترد،خوش طعم و شیرین است هم چنین ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. از بادام کاغذی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات و هم چنین یک میان وعده سالم و مقوی استفاده می شود.بادام پوست کاغذی با نام های بادام سفید و بادام محب نیز در کشور شناخته می شود.

مهم ترین ویژگی های بادام پوست کاغذی عبارتند از:

پوست بسیار نازک و به اصطلاح کاغذی

درصد بالای مغز به پوست

طعم شیرین و لذیذ

ارزش غذایی بالا

قیمت متعادل و مناسب

مناسب برای مصارف آجیلی

مناسب جهت صادرات

میزان تقاضای بالا

استان اصفهان به سبب برخورداری از آب و هوا و شرایط اقلیمی مناسب جهت رشد بادام،مرغوبترین انواع بادام را در کشور تولید کرده و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می نماید. شهرستان های نجف آباد،لنجان،تیران و کرون از از مهم ترین قطب های تولید کننده بادام درختی در اصفهان به شمار می آیند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام اصفهان از جمله بادام پوست کاغذی را بصورت مستقیم با تضمین کیفیت و قیمت در اختیار خریداران قرار می دهد.

هم اکنون جهت خرید عمده این محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:shadizva@gmail.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

عمده بادام اصفهانعمده بادام کاغذی اصفهانفروش عمده بادام پوست کاغذی اصفهانفروش عمده بادام کاغذی اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *