مرکز فروش و صادرات بادام کاغذی شهرکرد _ بازرگانی شادیز

مرکز فروش و صادرات بادام کاغذی شهرکرد

مرکز فروش و صادرات بادام کاغذی شهرکرد _ بازرگانی شادیز، بادم کاغذی ایرانی شهرکرد را با بهترین کیفیت و قیمت به کشورهای خارجی صادر می نماید.

مرکز فروش و صادرات بادام کاغذی شهرکرد

بادام کاغذی نمونه ای منحصر به فرد از بادام های ایرانی است. این محصول در برخی از مناطق کشور از جمله استان چهار محال بختیاری و شهرکرد تولید می گردد. بیشترین حجم تولید این محصول مربوط به مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان های سامان و بن در این استان است.

پوست بسیار نازک،درصد مغز بالا،طعم شیرین و قیمت متعادل از مهم ترین ویژگی های این محصول است. که سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و هم چنین خارجی شده است.بادام پوست کاغذی با نام های بادام سفید و بادام محب نیز شناخته می شود. کیفیت و بازار پسندی بادام کاغذی شهرکرد باعث شده تا بخش عظیمی از تولید بادام این استان به بازارهای خارجی صادر شود.

مهم ترین کشورهای خریدار بادام کاغذی شهرکرد عبارتند از:

روسیه

چین

پاکستان

ارمنستان

ترکیه

کشورهای عربی

کشورهای اروپایی

و…

منطقه شهرکرد علاوه بر تولید بادام پوست کاغذی در زمینه تولید دیگر انواع بادام نظیر بادام مامایی ،شاهرودی،ربیع و سنگی نیز شهرت دارد.

مزیت های بادام کاغذی

از بادام پوست کاغذی به صورت های مختلف خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات و به عنوان یک میان وعده سالم استفاده می شود.مغز بادام کاغذی بسیار ترد است و ارزش غذایی بالایی دارد. این نوع بادام پوست بسیار نازکی دارد به همین دلیل به راحتی شکسته می شود و استفاده از آن آسان است.

پوست نازک این بادام هم چنین مانع نفوذ آلودگی به مغز بادام و جلوگیری از سفت شدن مغز آن می شود. از طرفی نیز زمان ماندگاری بالا و شرایط انبار داری آسان تری دارد.علاوه بر تمام این ویژگی ها بادام کاغذی قیمت مناسب و متعادلی دارد که سبب افزایش تقاضای آن در بازارهای مختلف شده است.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان مرکز اصلی فروش و صادران بادام کاغذی شهرکرد در ایران، این محصول را به صورت دست اول و با قیمت مناسب به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی: ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

ادرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

فروش و صادرات بادام شهرکردمرکز صادرات بادام شهرکردمرکز صادرات بادام کاغذیمرکز فروش بادام شهرکردمرکز فروش بادام کاغذی شهرکردمرکز فروش و صادرات بادام کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *